طرح تامین اجتماعی رایتل: سیمکارت رایگان برای بیمه شدگان تأمین اجتماعی

در طرح تامین اجتماعی رایتل، آن‌دسته از متقاضیانی که کد بیمه تأمین اجتماعی (دفترچه تامین اجتماعی) دارند، می‌توانند با ارائه کد بیمه و کد ملی از رایتل سیمکارت رایگان بگیرند و به مدت یکسال از هدایای جذاب بهره‌مند شوند.

اگر دفترچه تأمین اجتماعی دارید، می‌توانید با استفاده از طرح تأمین اجتماعی رایتل، یک سیم کارت رایگان از رایتل، با ۵۰۰ مگابایت اینترنت ۳۰ روزه رایگان دریافت کنید. همچنین به مدت یکسال ( ۱۲ دوره ۳۰ روزه) هر زمان که یک بسته اینترنت بخرید، ۲ گیگابایت اینترنت و ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه رایتلی هدیه خواهید گرفت.

اولین دوره ۳۰ روزه از تاریخ فعال سازی سیم کارت، آغاز شده و تا یکسال (۱۲ دوره ۳۰ روزه) ادامه می‌یابد.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

طرح ویژه تامین اجتماعی

جهت دریافت هدیه طرح ویژه تامین اجتماعی (۲ گیگابایت اینترنت و ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه رایتلی ۳۰ روزه)، لازم است در هر دوره اقدام به خرید و فعال‌سازی یکی از بسته‌های مصرفی منتخب محصول تامین اجتماعی کنید. برای مشاهده بسته‌های تأمین اجتماعی به صفحه بسته های اینترنت رایتل بروید و در قسمت فیلترها، «بسته‌های اینترنت تأمین اجتماعی»‌ را تیک بزنید.

شما از طریق روش‌های زیر می‌توانید سیمکارت رایتل ویژه تأمین اجتماعی خریداری کنید.

بسته همراهی

در صورتی که از طریق این طرح سیم کارت تهیه کنید، امکان استفاده از بسته همراهی تأمین اجتماعی رایتل را خواهید داشت. این یک بسته اینترنت با قیمت مناسب است که به خرید آن، به همان مقدار خریدتان، اینترنت رایگان هدیه می‌گیرید.

بسته همراهی تامین اجتماعی
نام بستهحجم ترافیک عادی (GB)تماس صوتی درون شبکه (دقیقه)مهلت استفاده (روز)قیمت *
(ریال)
بسته ۳۰ روزه (۲ گیگابایت اینترنت + ۱۰۰۰ دقیقه تماس صوتی درون شبکه)۲۱۰۰۰۳۰۹۰,۰۰۰
بهتر است بدانید:
  • درصورت خرید از اپلیکیشن رایتل من، مدیریت حساب و… از وب‌سایت، بسته هدیه بلافاصله همراه با بسته اینترنت برای شما فعال می‌شود و در صورت خرید از سایر روش‌ها، بسته هدیه با تاخیر حداکثر ۲۴ ساعت برایتان فعال خواهد شد.
  • خرید بسته‌های منتخب از تمامی روش‌های خرید میسر است.
  • زمانی که بسته هدیه برای شما فعال است، نسبت به خرید مجدد بسته منتخب اقدام نفرمایید زیرا امکان تخصیص دو بسته هدیه هم زمان در این طرح وجود ندارد. در صورت تمایل به بهره‌مندی از هدایای بسته‌های منتخب تامین اجتماعی، پس از اتمام بسته هدیه خود اقدام به خرید و فعال سازی بسته جدید کنید.
  • شما فقط یک‌بار امکان ثبت‌نام و دریافت این طرح را دارید. در صورت ثبت‌نام و دریافت بیش از یک سیم کارت در طرح حاضر، سیم کارت دوم به بعد با بسته این طرح ارایه نخواهد شد.
  • در صورتی که بسته‌های بلند مدت (۹۰ روزه و بیشتر) را در هر بازه ۳۰ روزه خریداری کنید، فقط حجم هدیه همان دوره ۳۰ روزه که در آن اقدام به خرید کرده‌اید، برای شما فعال خواهد شد.
قیمت و خرید سیم کارت رایتل

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!