همه چیز درباره جوایز دنباله دار ایرانسل : هدیه ایرانسل به مشترکان خود در زمستان۱۳۹۷

جوایز دنباله دار ایرانسل

زمستان امسال هدیه ایرانسل به مشترکان هیجان‌انگیزتر از همیشه است! یک سال ماهانه ۱۰ میلیون تومان برای ۵ نفر. شاید شما یکی از این ۵ برنده خوش‌شانس ایرانسل باشید. در جوایز دنباله دار ایرانسل با انجام دادن هر یک از کارهای زیر و شماره گیری کد دستوری *۵۵# با همان خط، یک شانس برای برنده شدن در قرعه‌کشی ایرانسل خواهید داشت:

جوایز دنباله دار ایرانسل

خرید سیم کارت اعتباری، دائمی یا هواداری

  • با خرید سیم‌کارت اعتباری با ۴۰۰۰ هزار تومان اعتبار اولیه رایگان، علاوه بر شرکت در قرعه‌کشی طرح جوایز دنباله دار ایرانسل ، پس از خرید اولین شارژ، از ۱۰۰ دقیقه مکالمه ایرانسلی و ۱.۵ گیگابایت اینترنت رایگان با اعتبار ۲۰ روز بهره‌مند‌ شوید.
  • با خرید سیم‌کارت دائمی علاوه بر شرکت در قرعه‌کشی،‌ ۲۰ گیگابایت اینترنت همراه به مدت یک ماه و روزانه یک ساعت مکالمه رایگان ایرانسلی دریافت خواهید کرد.
  • با خرید سیم‌کارت هواداری علاوه بر شرکت در قرعه‌کشی جوایز دنباله دار،‌ ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه ایرانسلی و ۱۰۰۰مگابایت اینترنت همراه و ۱۰۰۰ پیامک ایرانسلی با اعتبار هفت روز دریافت خواهید کرد. هم‌چنین در قرعه‌کشی دو دستگاه دنا پلاس و شام با ستاره‌های استقلال و پرسپولیس شرکت خواهید داشت.

خرید بسته اینترنت همراه و ثابت

اگر در بازه جشنواره جوایز دنباله دار ایرانسل اولین بسته اینترنت همراه ایرانسل و یا اولین بسته اینترنت ثابت ایرانسل را بخرید، به قرعه‌کشی این طرح وارد می‌شوید و با یک بار شماره‌گیری #۵۵* دیگر نیازی نیست که با خریدهای مشابه بعدی *۵۵# را شماره‌گیری کنید.

خرید مودم همراه

اگر قبلاً هر کدام از مدل‌های مودم همراه ایرانسل را خریده‌اید، دیگر نیازی نیست کد *۵۵# را شماره گیری کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

خرید مودم ثابت (TD-LTE)

اگر قبلاً  هر کدام از مدل‌های مودم ثابت ایرانسل را خریده‌اید،  نیازی نیست *۵۵# را شماره گیری کنید.  حتی اگر بیش از ۳۰ روز از مودم ثابت خود استفاده نکرده‌اید، باز هم می‌توانید در طرح جوایز دنباله دار ایرانسل شرکت کنید.

استفاده مجدد از سیم کارت غیرفعال

سیم‌کارتی غیرفعال به حساب می‌آید که بیش از ۹۰ روز خاموش بوده یا بیشتر از ۳۰ روز از اینترنت آن استفاده نشده باشد. جهت فعال‌سازی مجدد سیم‌کارت، آن را روشن کنید و یک تماس تلفنی برقرار کنید. در صورتی‌ که از اینترنت همراه آن سیم کارت استفاده نمی‌کنید، با خرید بسته و فعال کردن اینترنت خط خود، می‌توانید با شماره گیری *۵۵# با همان سیم‌کارت در قرعه‌کشی ایرانسل شرکت کنید.

تبدیل سیم کارت ۳G به ۴G

اگر گوشی شما از فناوری ۴G پشتیبانی می‌کند و تاکنون سیم‌کارت ۳G خود را تعویض نکرده‌اید، می‌توانید با تبدیل سیم کارت ۳G به ۴G و ارتقای سیم‌کارت فعلی خود به یوسیم (نسل ۴ و ۴.۵) علاوه بر شرکت در قرعه‌کشی جوایز دنباله دار ایرانسل ، از ۱۴ گیگابایت اینترنت همراه هدیه ۱۴روزه بهره‌مند شوید.

انجام هر یک از فعالیت‌هایی که گفته شد، یک امتیاز جداگانه خواهد داشت، به جز خرید بسته که تکرار آن امتیاز بیشتری ندارد. در ضمن یک بار شماره گیری *۵۵# از خط شرکت‌کننده در قرعه‌کشی، کافی است.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *