پشتیبانی وایمکس ایرانسل

پشتیبانی وایمکس ایرانسلبرای تماس تلفنی با پشتیبانی وایمکس ایرانسل از خط ایرانسل خود با  ۷۰۷ و یا از سایر خطوط با ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ (مرکز تماس ایرانسل) تماس بگیرید.

اگر می‌خواهید بدانید کدام مناطق تحت پوشش وایمکس ایرانسل هستند، به صفحه پوشش مناطق در سایت وایمکس ایرانسل مراجعه کنید.

فهرست فروشندگان منتخب وایمکس ایرانسل به تفکیک استان و هر شهر نیز در این صفحه آمده است.

توجه: آسان‌ترین روش پرداخت هزینه و شارژ مجدد وایمکس ایرانسل، استفاده از سرویس شارژ مستقیم وایمکس ایرانسل در سامانه «کارتی» است. برای پرداخت هزینه و شارژ وایمکس ایرانسل، دکمه زیر را کلیک کنید.

شارژ وایمکس ایرانسل

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد می‌توانید بدون نیاز به اینترنت، بدون نیاز به وارد کردن کد شارژ و روی هر نوع گوشی، سیم کارت ایرانسل یا رایتل خود را شارژ کنید. همین الان امتحانش کنید. به دوستاتونم بگید!

۵۶ دیدگاه برای “پشتیبانی وایمکس ایرانسل”

  1. سلام،نمیدونستم کجا باید از دست ایرانسل گلایه کنم و مجبور شدم اینجا رو انتخاب کنم من وایمکس ایرانسل دارم و طرح تعرفه ویژه رو انتخاب کردم که سرعتش یک به هشت نباشه ولی واقع افتضاح هستش،،سرعت دانلودش در بهترین شرایط به ۴۰ کیلوبیت میرسه،،یه خط رایتل دارم که سرعت دانلودش با دانلود منیجر به ۹۰۰ کیلوبیت میرسه و حتی تا ۱/۲۰۰ هم رسیده،،واقعا حلال رایتل و شرم به وایمکس ایرانسل،چند وقته دیگه شارژش نکردم از بس افتضاس،الان هم میخوام ردش کنم واقعا حرومه خوردن این پولها و ندادن خدمات درست و حسابی

  2. سلام من مورخه ۱۳تیرماه ساعت ۲۱.۳۰ مودم وایمکس اعتباری ایرانسل رو به صورت اینترنتی و از درگاه همین سایت شارژ کردم اما هنوز با گذشت ۴ ساعت هنوز مودم متصل نشده ، با اینکه شرکت های دیگه به محض شارژ اتصال اینترنت را برقرار میکنند ! این طولانی شدن پروسه شارژ دلیلش چیه ، وبرای برگشت مبلغ چه باید کرد؟!

    • سلام، این مشکلات گاهی روی سرورهای وایمکس ایرانسل پیش می‌آد و ارتباطی به اینکه شارژ رو از طریق چه شرکتی خریداری کنید، نداره. برای تماس تلفنی با پشتیبانی وایمکس ایرانسل از خط ایرانسل خود با ۷۰۷ و یا از سایر خطوط با ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ (مرکز تماس ایرانسل) تماس بگیرید.
      برای تماس با پشتیبانی وبسایت کارتی هم می‌تونید با شماره ۸۹۷۱۱۱۱۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

    • سلام، این مشکلات گاهی روی سرورهای وایمکس ایرانسل پیش می‌آد و ارتباطی به اینکه شارژ رو از طریق چه شرکتی خریداری کنید، نداره. یک بار مودم رو خاموش، و پس از گذشت چند دقیقه روشن کنید، احتمالا مشکلتون حل می‌شه. اگه نشد، برای تماس تلفنی با پشتیبانی وایمکس ایرانسل از خط ایرانسل خود با ۷۰۷ و یا از سایر خطوط با ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ (مرکز تماس ایرانسل) تماس بگیرید.
      برای تماس با پشتیبانی وبسایت کارتی هم می‌تونید با شماره ۸۹۷۱۱۱۱۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

  3. من ماهی ۲۶۰۰۰ تومان شارژ وایمک میدم ،سایت گوگل رو به زور باز میکنه، یادمه gprs سریعتر از مودمم عمل میکرد. ایرانسل دزدیاش دیگه به همه ثابت شده، با خط ایرانسلم طرح اینترنت میزنم زمانی که طرحم تموم میشه هیچ اطلاعی به من نمیده همین باعث میشه من بی خبر از اینترنت استفاده کنم زمانی متوجه میشم طرحم تموم شده که کلی شارژ از خطم رفته، یه زمانی زود متوجه میشم ،یه زمانیم هست طرح هزار تومنی زدم اما ده هزارتومن از شارژم رفته فقط بابت اینکه ایرانسل اطلاع نداده شما میانگین این رقمو ضربدر تمام اونایی که شرایط من واسشون پیش میاد بکن ببین چه پول مفتی میره تو حساب این شرکت کلاهبردار، ،اما وقتی طرح وایمکسم تموم میشه،چون پولی تو حسابم نیست که ازم بکشه از شش روز قبلش یه ایمیل و یه sms بهم میده،یعنی دوازده بار اطلاع رسانی میکنه . با با دزدا مشکلی نداریم،دیگه عادت کردیم. حداقل یکم خدمات بدن.از پشتیبانی زنگ زدن یجور حرف زد که گوشیرو سرش قطع کردم ایشالا درش تخته شه

  4. مدت یک ماه است که به اینترنت نمی توانیم وصل شویم- با مودم ایرانسل.
    به کاربران توصیه می کنم که به هیچ وجه ایرانسل را انتخاب نکنند.
    بعد از مدتها پشت خط ماندن و پاس کاری شدن بین بخش فنی و پشتیبانی نهایتا قرار شد به مرکز ایرانسل در خیابان ابوریحان برویم و مودم را آپدیت کردند بلکه مشکل حل شود. که متاسفانه برطرف نشد.
    ضمن اینکه تا بحال چندین بار بسته افزایشی خریدیم ولی دائمم پیغام می دهد که ترافیک شما تمام شده است!!!
    یعنی پولی هایی که ما پرداخت می کنیم به حساب ایرانسل میرود اما همچنان صفحه زردرنگ اخطار بالا می آید.
    این پروسه واقعا طاقت فرساست و وقت و پول و انرژی را هدر میدهد.
    خواهشمندم که تحقیق کنید و بعد تصمیم به خرید از ایرانسل بگیرید

  5. با سلام، متاسفانه من از زمانی که گوشی خودم رو عوض کردم و huawei خریدم با اینکه مودم وایمکسم هم با همین مارکه ولی هر چند دقیقه (شاید ۵-۱۰ دقیقه) یکبار دیسکانکت میشم.البته این فقط مشکل گوشیه منه چون سایر لوازمم همیشه کانکتن.منم مجبور میشم مودمم رو قطع و وصل کنم که انقدر این کار رو کردم یکی از چراغاش سوخت.البته فکر نکنم مشکل از گوشیم باشه آخه با سایر مودم ها دائم کانکت میمونه.لطف میکنید کمکم کنید

  6. هادي ميرزائي

    با سلام من از وایمکس اعتباری ۴ گیگ و یکماهه استفاده میکنم اگه در طول مدت یکماه تمام ۴ گیگ دانلود رو استفاده نکنم آیا سوخت میشه .نمیشه در دوره بعد مبلغ کمتری رو پرداخت کرد چون من تقریبا در طول یکماه ۴ گیگ دانلود رو استفاده نمیکنم

  7. مهدی سعیداوی

    باسلام،بعدازاتمام شارژوایمکس اقدام به شارژنموده ولی بعدازعملیات شارژسیستم قطع گردید وناچارشدم دوباره عملیات شارژرا انجام بدهم تاموفق به پرداخت شدن مجددا واردسیستم شدم وکنترل حساب رابررسی کردم دوبار شارژشده است آیا این مبالغ به حساب خود دردوره های بعدی مورداستفاده قرارمیگیرند ویا نه بایددوباره آن را شارژنمایم./باتشکر

  8. کبوتر حرم

    بنام خدا
    برخلاف نظرخیلی از دوستان بنده شش ماهه ازوایمکس ایرانسل با سرعت۵۱۲استفاده میکنم .نمیگم خیلی
    خیلی راضی هستم .ولی انصافاهم از خدماتش هم سرعتش هم جوابگویی اپراتورهاراضی کنندس.البته باید یه تفاوتی بین کسی که ازسرعت ۱۲۸ استفاده میکنه باسرعتهای بالاتر باشه.بنده یه وایمکس دیگه دارم باسرعت
    ۱۲۸که اصلا دو ماهه فقط سه یاچهار بار تونستم ازش استفاده کنم مرتب قطع میشه .پیشنهاد بنده اینه که از سرعتهای بالاتر استفاده بشه …………ولی در کل کشورمشکل رقابتی نبودن شرکتها باعث پرداخت هزینه های سنگین ازجیب مردم شده که ما اون رو به پای همت والای مسوولین درجهت پیشرفت تولید ملی میگذاریم

  9. سلام به همه دوستان
    دیگه این ایرانسل شورشو خدایی در آورده با این اینترنتش
    من الان بیشتر از یه ساله وایمکس ایرانسل با سرعت ۲مگ دارم.فقط ۲ ماه پشت هم تو طول این ۱ سالونیمی که من ایرانسل دارم کم ایراد بوده.الان واقعا افتضاحه.شاید واسه اونایی که از اینترنت فقط برای دانلود استفاده می کنن قابل قبول باشه این اینترنت(البته واسه دانلود هم نوسان داره.من با نت ۲ مگ چرا باید اکثر اوقات بین ۲۰-۴۵ kb سرعت دانلود داشته باشم؟) ولی واسه من که سر و کارم با پینگ خوب و پهنای باند منطقی هستش به هیچ دردی نمیخوره.بی احترامی نباشه ولی خیلی از کاربرای اینترنت تو ایران اصلن هیچی از اینترنت سر در نمیارن و فقط یه اینترنت بهشون واسه دانلود بدن یا باهاش برن فیسبوک و وبگردی.نمیدونن ایرانسل چه گندی رو پهنای باندش زده.نت ۲مگو با ۱۰۰ نفر شیر میکنه.ترافیک سنگین رو آنتنا.مشکل شدید شبکه ای که چندین ماهه نتونستن بر طرف کنن .به خدا کسایی که تو پشتیبانی ایرانسلن یه مشت بیسوادن که نمیتونن پاسخگوی کوچکترین مشکل شما باشن و از خودشون یه جواب اشتبا در میارن و به شما میدن.زنگ میزنی میگی چرا پینگ ۴.۲.۲.۴ انقد بالا پایین میشه یا تام اوت داره.یه نفر میگه سرور داره آپدیت میشه(آخه۳ ماهه سرور داره آپ میشه که این وضه پینگه؟)یکی میگه مشکل نداریم مشکل از خودتونه (چجوری مشکل از منه وقتی که ۴ تا از دوستام که یکیشونم یه شهر دیگس و
    و بقیشون تو نقاط مختلف تهرانن دقیقا همین مشکل مشابه پینگ و پهنای باند ضعیفی که من دارمو دارن؟)بخدا ایرانسل همه اون شعارایی که تو سایتش زده دروغه واین کار دزدی محضه.منی که دارم ماهی ۷۰۰۰۰ تومن پول اینترنت میدم.چرا باید این سرویس افتضاحو به من بدن؟چرا نمیرن ۲ تا آدم با سواد بیارن این مشکل و درست کنن مثه بقیه شرکتای ارایه دهنده اینترنت؟ به خدا traceroute که میکنید ایرانسل با سرور خودشم تایما اوت داره.آپلود در حد تقریبا صفر ه.یه خدا پولتون رو دور نریزید ایرانسل نگیرید.من بخدا اگه میتونستم adsl بگیرم رو خط خونمون
    من یه لحظم کاربر این شرکت متقلب نمی موندم.انقد پهنای باند کمه که با یه پیج باز کردن پینگ نزدیک ۲۰۰۰ تا تا لود کامل صفحه بالا میره.

    • سیامک

      با سلام.دوست عزیزمamir aliکاملا حرفهای شما در رابطه با پینگ و مشکلات پیج باز کردن رو تایید میکنم.دستت درد نکنه حرف دل مارو زدی.حیف اگر adslبهمون میدادن رو تلفن خونه مجبور نبودیم اینقدر اعصاب خودمونو با این نت های نفتی خورد کنیم.

پاسخی بگذارید