اطلاع از تماسهای از دست رفته ایرانسل در زمان خاموش بودن گوشی (بازیابی تماسهای ناموفق)

تماس از دست رفته

با سرویس بازیابی تماسهای ناموفق ایرانسل، شما می‌توانید از تماس‌های از دست رفته که در هنگام خاموش بودن یا خارج از دسترس بودنتان با شما گرفته شده است، با خبر شوید. با فعال‌سازی این سرویس، زمانی که مجددا گوشی شما روشن شود یا در دسترس قرار گیرد، شما پیامکی دریافت خواهید کرد که تعداد تماس‌های از دست رفته را به همراه شماره تلفن و ساعت و تاریخ‌شان به شما علام خواهد کرد.

سرویس اعلام تماس های ناموفق ایرانسل

اگر شغل شما به گونه ای است که نیاز به ارتباط مداوم با همکاران یا مشتریان خود دارید، سرویس اعلام تماس های ناموفق ایرانسل برای شما مناسب است. چرا که با استفاده از آن، هیچ تماسی را از دست نخواهید داد.

اگر از مشترکان جدید ایرانسل هستید، سرویس اعلام تماس های ناموفق ایرانسل به صورت پیش فرض برای سیم کارت شما فعال است. برای فعالسازی سرویس تماسهای از دست رفته ایرانسل، کافی است کد دستوری *۵۵۵*۴*۵*۲# را وارد کنید. برای غیر فعالسازی سرویس تماس‌های از دست رفته نیز باید از کد دستوری *۵۵۵*۴*۵*۳#  استفاده کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

استفاده از این سرویس برای همه مشترکان ایرانسل کاملاً رایگان است.

درخواستکد دستوری
فعالسازی سرویس اعلام تماس های ناموفق ایرانسل*۵۵۵*۴*۵*۲#
غیرفعالسازی سرویس اعلام تماس های ناموفق ایرانسل*۵۵۵*۴*۵*۳#

اگر مشترک همراه اول هستید، برای اطلاع از شرایط و نحوه فعالسازی این سرویس لینک اعلام تماس های ناموفق همراه اول (تماس بان) را ببینید.

چند نکته:

  • استفاده سرویس تماس های از دست رفته ایرانسل رایگان است.
  • سرویس تماسهای از دست رفته ایرانسل و سرویس پیام‌گیر صوتی ایرانسل نمی‌توانند به صورت همزمان فعال باشند.
ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

۵ دیدگاه برای «اطلاع از تماسهای از دست رفته ایرانسل در زمان خاموش بودن گوشی (بازیابی تماسهای ناموفق)»

  1. سلام این سرویس حداکثر در چه بازه زمانی فعال است مثلا اگه دو روز گوشی خاموش باشه تماسهای ناموفق رو نشون میده؟
    سپاس

  2. سلام . این سرویس واسم فعال هست .ولی زمانی که گوشی خاموش هست کسی تماس بگیره باهام و بعد که گوشی روشن کنم واسم پیامک نمیاد و متوجه نمیشم که کسی تماس گرفته بعدش دلخور میشه

  3. با سلام یه تماس از دست رفته داشتم از طرف شرکت اما اومدم تماس بگیرم پاک شد….چطور میشود دوباره تماس از دست رفته رو بازیابی کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *