راهنمای کامل فعال سازی اینترنت ایرانسل (۳G ، ۴G) خرید بسته و تعرفه‌های مربوطه

راهنمای فعالسازی اینترنت ایرانسل و خرید بسته اینترنت ایرانسل

در این مطلب شیوه‌ فعالسازی اینترنت ایرانسل نسل سوم ۳G و نسل چهارم ۴G، LTE نحوه فعال سازی بسته های افزایشی و تعرفه های مربوط به استفاده از این سرویس به طور کامل توضیح داده شده است. اگر قصد دارید از سیمکارت ایرانسل برای اتصال به اینترنت استفاده کنید، این مطلب برای شماست.

یک مقدمه: GPRS یا EDGE یا ۳G یا ۴G؟

این چهار عنوان، عناوینی هستند که همگی برای اینترنت همراه ایرانسل به کار می‌روند، این که شما برای اتصال به اینترنت ایرانسل از کدام تکنولوژی استفاده می‌کنید، بستگی به نوع آنتن‌دهی منقطه و سیم کارت و تلفن همراه شما دارد. در بعضی مناطق، هنگام اتصال به اینترنت علامت G در بالای صفحه ظاهر می‌شود که به معنی GPRS است. در بعضی مناطق علامت E را خواهید دید که مربوط به EDGE است. و با راه‌اندازی خدمات نسل سوم اینترنت، در برخی مناطق هنگام فعال کردن اینترنت علائم H، H+ یا ۳G یا ۴G یا ۴.۵G را در بالای گوشی خواهید دید و به این معناست که در منطقه‌ای حضور دارید که ایرانسل، سرویس نسل سوم و بالاتر خود را در آن منطقه فعال کرده است.

امروزه در اکثر مناطق شهری، بعضی مناطق روستایی و جاده‌های پرتردد اینترنت نسل چهارم ایرانسل در دسترس است. برای این که بتوانید از اینترنت ۴g استفاده کنید، باید این قابلیت در تلفن همراه شما وجود داشته باشد. بیشتر تلفن‌های هوشمند امروزی از اینترنت نسل چهار یا ۴G یا ۴.۵G) پشتیبانی می‌کنند. اما اگر گوشی شما قدیمی است، ممکن است نتوانید از اینترنت ۴G روی گوشی خود استفاده کنید. برای اینکه بدانید گوشی شما از قابلیت ۳G یا ۴G پشتیبانی می‌کند. می‌توانید به صفحه قابلیت پشتیبانی از اینترنت ۴G ،۳G و ۴.۵G گوشی‌ها در سایت ایرانسل بروید و با وارد کردن شماره IMEI یا برند و مدل گوشی خود،‌ از این مسأله مطلع شوید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

اگر تلفن همراه شما از ۴G پشتیبانی نمی‌کند اما مایل به استفاده از اینترنت ۴G هستید، یک راه دیگر استفاده از مودم‌های اینترنت پرسرعت ایرانسل  است که هزینه خرید آن‌ها نسبت به گوشی همراه کمتر است.

برای استفاده از ۴G ، به سیم‌کارت نسل چهار نیاز دارید

نکته‌ دیگر این است که ۳G با سیم‌کارت‌های قدیمی نیز قابل استفاده است؛ اما اگر گوشی شما از ۴G پشتیبانی می‌کند و می‌خواهید از این قابلیت استفاده کنید، باید سیمکارتتان نیز این قابلیت را داشته باشد. اگر سیمکارتتان قدیمی است، باید با مراجعه به مراکز خدماتی ایرانسل، سیم‌کارت خود را تعویض نمایید و یا یک سیم‌کارت ۴G جدید خریداری نمایید.

اینترنت نسل سوم و چهارم ایرانسل

فعال سازی اینترنت ایرانسل

شما با استفاده از اینترنت ایرانسل، در هر جایی که ایرانسل خط دهی دارد، با استفاده از موبایل خود به اینترنت متصل شوید. برای دریافت تنظیمات فعالسازی اینترنت، باید کد دستوری زیر را در گوشی خود شماره‌گیری کنید:

*۵۵۵*۴*۲#

پس از وارد کردن این کد، یک پیامک (configuration message) حاوی تنظیمات gprs ایرانسل به گوشی شما ارسال می‌شود و شما باید آن را install یا save کنید. اگر هنگام نصب از شما pin یا رمز خواسته شد، رمز ۱۲۳۴ را وارد کنید تا اینترنت ایرانسل فعال شود.

روش دیگر برای دریافت تنظیمات اینترنت ایرانسل، مراجعه به صفحه دریافت آنلاین تنظیمات اینترنت ایرانسل در سایت ایرانسل است:

  1. پس از ورود به صفحه مذکور، شماره ایرانسل خود را وارد کنید و دکمه ارسال رمز را بزنید. یک رمز به گوشی شما پیامک خواهد شد.
  2. حال در صفحه‌ی مذکور، مجددا باید شماره تلفن خود را به همراه رمزی که به صورت پیامک دریافت کرده‌اید،‌ وارد کرده و به سیستم وارد شوید.
  3. سپس در صفحه‌ای که نمایش داده می‌شود، تنظیمات اینترنت ایرانسل را تیک بزنید و روی دکمه دریافت تنظیمات کلیک کنید.
  4. پیامک حاوی تنظیمات را گوشی خود دریافت خواهید کرد که باید آن را Save یا Install کنید.

حالا، شما می‌توانید با روشن کردن mobile data از قسمت تنظیمات Network یا Connectivity گوشی خود، به اینترنت متصل شوید. زمانی که اینترنت همراه گوشی شما فعال شود و به درستی کار کند، یک آیکون کوچک (متشکل از یکی از علامت‌های E یا G یا H+ یا ۴G یا ۴.۵G احتمالا با دو عدد فلش برعکس) در بالای صفحه گوشی شما نمایش داده می‌شود.

تنظیمات دستی اینترنت ایرانسل

ممکن است شما از طریق روش‌های بالا اقدام به فعال‌سازی اینترنت ایرانسل کنید، اما پیغام دریافت کنید که مدل گوشی شما در سیستم ثبت نشده. این پیام گاهی در اثر خطای در سرورهای ایرانسل اتفاق می‌افتد (یعنی در حالی که تنظیمات وجود دارد، به اشتباه این پیام فرستاده می‌شود). قبل از هر کاری، چند دقیقه صبر کنید و کد دستوری که در بالا گفته شده است (#۲*۴*۵۵۵*) را دوباره وارد کنید. اما اگر پس از چند بار درخواست فعال‌سازی، دوباره با همان پیام مواجه شدید، در این صورت،‌ نوبت به تنظیمات دستی اینترنت همراه می‌رسد. شما باید شخصا تنظیمات را در گوشی خود وارد کنید.

نحوه وارد کردن دستی تنظیمات gprs ایرانسل در گوشی‌

نحوه وارد کردن دستی تنظیمات gprs ایرانسل در گوشی‌ها و سیستم‌عامل‌های مختلف متفاوت، ولی شبیه به یکدیگر است. ما در اینجا به علت رواج بیشتر، این فرآیند را برای گوشی‌های لمسی آندرویدی سامسونگ توضیح می‌دهیم. بقیه مدل‌ها نیز سازوکاری کمابیش مشابه خواهند داشت. برای تنظیم دستی gprs به شیوه‌ زیر عمل کنید:

۱. به مسیر زیر بروید:

Settings> connections > Mobile networks > Access Point Names > Menu >Add

۲. در صفحه‌ای که نمایش داده می‌شود، طبق جدول زیر موارد خواسته شده را وارد کنید و بقیه فیلدها را خالی بگذارید:

ناممقدار
NameIrancell-Internet
APNmtnirancell

۳. دکمه Menu و سپس Save را بزنید.

۴. در صفحه‌ی لیست پروفایل‌ها، مطمئن شوید پروفایلی که اکنون درست کردید (Irancell-Internet) انتخاب شده باشد.

۵. الان باید بتوانید به اینترنت وصل شوید.

خب! حالا که اینترنت همراه ایرانسل خود را فعال کردید، بهتر است به فکر هزینه‌های آن نیز باشید. اگر هیچ بسته‌ای را خریداری نکنید، هزینه‌ اینترنت شما به صورت آزاد، و بر مبنای میزان کیلوبایت ارسالی و دریافتی از گوشی شما محاسبه می‌شود. هر کیلوبایت ارسال یا دریافت اطلاعات از اینترنت، برای سیم‌کارت دائمی ۰.۴ ریال و در سیم‌کارت اعتباری ۰.۶ ریال برای شما هزینه دارد. اما اگر استفاده‌ی شما از اینترنت، از یکی دو ساعت در هفته بیشتر است، توصیه می‌کنیم یکی از بسته‌های تخفیفی اینترنت همراه ایرانسل را فعال کنید.

بسته‌های تخفیفی اینترنت GPRS ،۳G یا ۴G ایرانسل

فعال کردن این بسته ها باعث صرفه‌جویی تا بیش از ۹۰ درصد در هزینه اینترنت ایرانسل شما می‌شود. شما می‌توانید بر اساس نیاز خود، یکی از بسته های تخفیفی ارائه شده توسط ایرانسل را فعال کنید.

بسته اینترنت ایرانسل

خرید بسته اینترنت ایرانسل با کد دستوری *۷۸۹*۹۹۹# بدون نیاز به اینترنت

این کد روشی سریع و قابل اتکا برای خرید بسته اینترنت همراه ایرانسل است. با توجه به ترافیک شدید روی کد ۵۵۵، استفاده از کد *۷۸۹*۹۹۹# می‌تواند برای شما سریعتر و آسانتر باشد. شما با استفاده از این کد و انتخاب گزینه ۴ در منوی ظاهر شده، می‌توانید برای خود یا هر شماره دیگری بسته خریداری کنید.

ایرانسلی‌ها! برای خرید بسته اینترنت این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت، بسته اینترنت بخرید یا سیمکارت خودتون و اطرافیانتون رو شارژ کنید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل با دستور *۵۵۵#

یک روش دیگر برای خریداری بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل، استفاده از کد دستوری ۵۵۵ است. با شماره گیری کد *۵۵۵*۵*#  منویی ظاهر می‌شود که مدت زمان بسته‌های ایترنتی را نشان می‌دهد. شما می‌توانید بر حسب نیاز خود، بسته‌های روزانه، هفتگی، ماهانه، یا بسته‌های بلندمدت دوماه، سه‌ماهه، شش ماهه و سالانه رو انتخاب کنید. سپس بسته مورد نیاز خود را انتخاب خواهید کرد و مبلغ آن از حساب شما کم خواهد شد.

خرید اینترنتی بسته های اینترنت ایرانسل

روش دیگر برای خرید بسته اینترنت، مراجعه به صفحه خرید بسته های اینترنت همراه در سایت ایرانسل است. شما با ورود به این صفحه می‌توانید بسته‌ها را بر اساس طول مدت زمان اعتبار، یا قیمت و … جستجو کنید و بسته مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید.

قابلیت تمدید بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل

در صورتی که پیش از پایان دوره‌ی یک بسته، بسته‌ دیگری را فعال کنید، حجم باقی‌مانده‌ی بسته‌ی قبلی نمی‌سوزد و به بسته‌ی بعدی منتقل می‌شود. انتقال حجم به دوره‌ی بعدی، حداکثر تا ۹۰ روز امکان‌پذیر است. البته این امر شامل بسته‌های بلندمدت (سه ماهه و بیشتر) و بسته‌های شبانه نمی‌شود.

تمدید خودکار بسته‌های اینترنت ایرانسل

  • بسته‌های هفتگی و ماهانه را می توانید با قابلیت «تمدید خودکار» از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من و یا شماره‌گیری کد #۵*۵۵۵* خریداری نمایید (بسته های حساب چندکاربره قابلیت تمدید خودکار ندارند). برای غیرفعال‌سازی تمدید خودکار، می‌توانید به اپلیکیشن ایرانسل‌من مراجعه کنید و یا کد #۹*۵*۵۵۵* را از خط خود شماره گیری نمایید.
  • بسته‌هایی که از طریق وب‌سایت خریداری می‌شوند قابلیت تمدید خودکار ندارند.
  • بسته‌های کمتر از ۱ گیگابایت، زمانی به طور خودکار تمدید می‌شوند که زمان انقضای بسته به پایان رسیده باشد.
  • بسته‌های ۱ گیگابایتی و بیشتر از آن زمانی به طور خودکار تمدید می‌شوند که باقیمانده حجم بسته به ۵۰ مگابایت برسد یا زمان انقضای بسته به پایان رسیده باشد.
  • اگر یک بسته را بیش از یک بار با قابلیت تمدید خودکار بخرید، این قابلیت فقط روی آخرین بسته خریداری شده اعمال می‌شود.
  • تنها بسته‌های هفتگی، ۱۵ روزه و ماهانه قابلیت تمدید خودکار را دارند.

اطلاع از میزان شارژ بسته اینترنت ۳G و ۴G ایرانسل

برای اطلاع از میزان باقی مانده اعتبار بسته اینترنت ایرانسل خود، دو راه پیش رو دارید:

۱. از طریق تلفن همراه و کد دستوری: کد دستوری زیر را در تلفن همراه خود وارد کنید تا از میزان اعتبار بسته‌ ایرانسل خود مطلع شوید:

hesab-gprs-irancell

شما همچنین می‌توانید برای استعلام مانده حساب بسته اینترنت خود کد *۵۵۵*۱*۴*# را شماره‌گیری نمایید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

۵۷۴ دیدگاه برای «راهنمای کامل فعال سازی اینترنت ایرانسل (۳G ، ۴G) خرید بسته و تعرفه‌های مربوطه»

  1. سلام برای من خود به خود بسته هفتگی ۴۰مگبایتی خریداری میشه بدون اینکه بخوام یا نیاز داشته باشم شارژمو تموم میکنه لطفا راهنمایی کنین که باید چیکار کنم؟ لطفا پاسخ رو به جیمیلم ارسال کنید ممنون میشم

  2. سلام من حجم شبا نه ام مونده وولی روزانه ندارم میخوام حجم بگیرم نمیشه میگه باید شبانه رو ممصرف کنم چجوری حذفش کنم

  3. سلام.من دو بسته (۶تا۱۲ سه گیگ)و (۲/۵گیگ ماهانه)رو خریداری کردم
    ایا برای استفاده ازشون اولویت با بسته ۲/۵گیگ هست؟
    من میخام اول بسته ۶_۱۲رو استفاده کنم و بعد از بسته دومم.لطفا راهنمایی بفرمایید

  4. سلام من برای فعال کردن اینترنت اون کد دستوری رو زدم بعد میگی شماره تلفن همراه در پایگاه داده مجود نیست حالا چیکار کنم ؟هرچی میزنم همینو میگه

  5. من تا به حال توی هیچ برنامه ایی راهنمایی از این قشنگتر ندیده بودم هر چی بگم کم گفتم بسیار بسیار عالی بود دمتون گرم و خسته نباشید…. ؛!/

  6. سلام منم این بسته ۵گیگ ۶تا۱۲ رومیخام اما کدشو که میزنم پیغام میده که ازطریق سایت ایرانسل بگیرم میشه راهنمایی کنید

  7. سلام،

    من اینترنت ماهانه۵ گیگ ۶صبح تا ۱۲ ظهر را فعال کردم ولی اشتباهی به جای عدد ۱ عدد ۲ را زدم که هر ماه سر این تاریخ دوباره این تعرفه را تمدید می کند به صورت خودکار. چه جوری می تونم قطعش کنم؟

  8. سلام من یه بسته اینترنت سه ماهه خریداری کردم ولی حجمم تمام شده است و هنوز ٢ماه دیگر فرصت دارم میخواستم ببینم ایا میشود حجم خرید؟

  9. سلام
    جهت فعالسازی ۳g 4g دستور #۶*۳*۱۳۰* رو شماره گیری می کنم ولی این پیغام رو میفرسته!!
    mote’sefae shabake movaghatan ba eshkal movajeh ast. ltfan ba’dan emtehan konid
    چندین روز و در چندین مکان تست کردم ولی همیشه این پیغام رو میده!!علتش چیه و چیکار کنم
    مدل کوشیم: GLX Spider1

  10. سلام
    اگه حجم ترافیک بسته خریداری شده قبل از پایان زمان بسته ، تمام بشه آیا میشه براش ترافیک اضافه خرید ؟ یا اینکه باید حتما دوباره بسته خریداری کرد ؟

    • نه لامصب نمیشه ترافیک(حجم،گیگ) خرید باس حتما دوباره بسته بخرى
      اگه به هر دلیلى حجم یا روز بسته اینترنتى ایرانسلتون تموم بشه حتما بسته باس بخرین واینم خیلى مسخرس

  11. بنده از طریق مودم g3 قدیمی با لبتاب وارد اینترنت میشوم مشگلی که دارم کد دستوری را با مودمهای قدیمی نمیشه وارد نمود متاسفانه کددستوری را بایه گوشی وارد میکنیم بعد سیم کارت را وارد مودم کرده بعداز اینترنت استفاده میکنیم که باتعرفه ازاد محاسبه میشود لطفا راهنمایی فرمایید

  12. من اینترنت ۳ ماه ۱۲ گیگ به مبلغ ۳۷۵۰۰ شارژ کردم .اما بعد از دو هفته قطع شد من ۲۰۰ مگ استفاده نکردم اما اعتبار من تمام شد چیکار باید بکنم تا بفهمم حجمم چیکار شده؟

  13. با سلام خدمت شما دوستان عزیز.ببخشید سوال خیلی مهمی داشتم.لطفا هرکی میدونه کمکم کنه و سوالمو مسخره نکنه!!!!!!!!!!
    سستم گوشیه من فارسیه و این راه و روشایی که شما گفتن انگلیسی هستش و من نمیدونم دقیقا باید چیکار کنم! میشه یبار دیگه روشتون رو به زبون فارسی و برای گوشی با سیستم فارسی توضیح بدین؟؟؟؟
    Menu> Settings> Wireless and network > Mobile networks > Access Point Names > Menu >Add New Apn اینایی که گفتین و به فارسی چجوری پیدا کنم؟چون اصلا به فارسی وایرلس و نتورک ننوشته.
    لطفا بگید چیکار کنم؟ ممنون از شما

    • خو تو نمیخواد این کار ها رو کنی تو میتونی با گرفتن #۶*۳*۱۳۰*تنظیمات رو دریافت کنی و رمز میخواد که اونم باید ۱۲۳۴ اینگلیسی بزنی

  14. سلام
    من اینترنت ۱۲ ماهه م رو فعال کردم. پیام تأیید ش هم اومد. اما ایرانسل هر دو ساعت یک پیام میده که حجم اینترنتم در حال اتمامه. به نظرتون فعال نشده یا … ضمن اینکه توی شهر و مخصوصن خارج از تهران اینترنت اصن خوب نیست و e رو نشون میده. چه کنم؟ آیا به رایتلم برگردم؟ امکان پس دادن این بسته هست آیا؟
    ممنونم

    • سلام و با تشکر از سایتتان
      من تنضیماتم درسته ولی وقتی دیتا را روشن میکنم این بالا علامتی نمیاد ولی وقتی گوشی را خاموش و روشن کنم و دیتا را روشن می کنم میاد علامت اینترنت
      اگه میشه زود جواب بدید
      اگه شد هم جواب را تو جمیلم ارسال کنید

    • قطع کردن اینترنت گوشی نیاز به کد نداره. برید از تنظیمات گوشیتون mobile data یاد داده همراه رو غیرفعال کنید. البته ممکنه اسمش بر اساس مدل گوشیتون یه کم فرق کنه.

  15. سلام
    ببخشید این بسته ۳ گیگابایت (۵۰۰ مگابایت + ۲/۵ گیگابایت ۹ شب تا ۹ صبح – فقط اعتباری) یعنی ما مثلا ظهر از نت استفاده کنیم نمیشه ؟ فقط باید ۹ شب تا ۹ صبح استفاده کنیم ؟
    اگر ظهر استفاده کنیم شارژ خود گوشی مصرف میشه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

  16. سلام بسته های ترکیبی رو چگونه روی گوشی اپل فعال کنیم چون درقسمت اینترنت گزینه ای بنام داده بسته ای موجودنیست ایا نمیتتونیم ازین بسته ها استفاده کنیم لطفا پاسخ واضح دهید ممنون

  17. سلام، من ترکیه هستم می خواستم ببینم وقتی بسته اینترنتی میخرم از طریق گوشیم می تونم ازش استفاده کنم یا فقط برای ایران هست؟

  18. سلام گوشی من آیفونه و آنلاک نشده به خاطر همین نمیتونم کدهای دستوری رو وارد کنم راه دیگه ای نیست که من بتونم بسته های اینترنتی رو انتخاب کنم و بخرم ؟

  19. سلام
    من محمد از سبزوار هستم دارای سیم کارت اعتباری ایرانسل
    بسته ۲۰۰مگا بایتی ۳۰ روزه گرفتم ولی متاسفانه دارای ۲ اشکا ل است ۱- ارتباط زیاد فطع وصل میشه ۲- سرعت اون انقدر پائین است که صفحه های وب را باز نمی کند حتی کامنت ارسال نمی کند
    میخواهم از شما مسئولین شرکت ایرانسل سئوال کنم که چرا خدمات تان با تیلیقات شما خیلی مقایرت دارد ؟

    • برای ورود، به شماره سیم‌کارت ایرانسل، و رمز دوم سیم‌کارت نیاز خواهید داشت. برای دریافت رمز ورود کافیه یک بار با استفاده از سیم‌کارت ایرانسلتون یه پیامک خالی به شماره ۱۳۰ بفرستید.

  20. با سلام
    گوشی من علامت e رو نشون میده و h+ رو نمیاره البته این رو بگم که قبلا میاورد ولی الان اینطوری شده…
    اگه مشکل رو میدونین راهنماییم کنید.

  21. سلام خسته نباشید
    این بسته های ۱۲ ماهه ۱۰۰گیگ موقع خرید چرا سه بخش میشه سه (سه تا ۴ماهه ۳۳.۳۴ گیگ) یعنی من بعد از ۴ ماه اگر ۳۳گیگ رو کامل استفاده نکنم حذف میشه و میره سراغ ۳۳ گیگ بعدی؟
    ممنون میشم توضیح بدین

  22. شارژ بسته قبلی ام صفر شده بود ولی چند روز به پایان دوره مانده بود یک بسته سه ماهه خریدم پیامک فعال شدنش را هم دریافت کردم ولی استعلام که میکنم استعلام بسته قبلی را به من میدهد آیا بسته جدیدم فعال شده وچطوری استعلام کنم؟

  23. سپيده پرويزي

    من نت یک روزه گرفتم ولی مرتب داره تمدید میشه میخواستم بدونم چطوری غیر فعالش کنم.سیم کارتمم دائمیه

  24. سلام به همه دوستان
    من یک بار اینتر نت ۳G خطم را فعال کردم اما الان می خواهم اینترنت خطم را غیر فعال کنم چون هرچه شارژ می خرم بدون اینکه از اینترنت استفاده کنم تمام می شود. می شود لطفا راهنمایی کنید اینترنتم را چگونه قطع کنم؟؟

    • باید به تنظیمات گوشیتون برید به قسمت بیشتر گوشی و شبکه های موبایل و داده های تلفن همراه رو قطع کنی و تیکش رو برداری.یا صفحه بالای گوشی رو بکش پایین و گزینه داده ها رو قطع کن.

    • نه در حال حاضر احتیاجی به مدرک نیست امیدوارم بعدش هم نباشه سرعت بسته به مناطق و ترافیک منطقه تغییرات داره
      یا حق

  25. سلام میخواستم بپرسم ایا بسته های اینترنتی بعد از اتمام دوباره خود به خود تمدید میشن؟ اگه میشن چه جوری میتونیم ابطالش کنیم؟

  26. سلام من g750 را دارم ولی نمیدونم چرا برای ۳g بخوام برم در شبکه های تلفن حالت شبکه را ندارد که تنظیم کنم هرکس داره یا مدیر محترم اگه میتونه راهنمایی کنه … چرا حالت شبکه را ندارد طوری که g610 دارد ولی g750 ندارد

  27. سلام علامت H+ ایرانسل فعال شده اما وقتی میخوام برم تو اینترنت پیام میده «تایید اعتبار سرور پروکسی انجام نشد » چکار کنم ؟

  28. سلام علامت H+ ایرانسل فعال شده اما وقتی میخوام برم تو اینترنت پیام میده «تایید اعتبار سرور پروکسی انجام نشد » چکار کنم ؟

  29. ابوالفضل ولایت

    من علامت H روی گوشیم فعاله و سرعتم عالی… میخوام بدونم مثلا اگه بسته ی ۳۰روزه ۲ گیگ ۱۰هزار تومانی رو بخرم بازم سرعتم با این بسته مث قبل هست؟؟؟ی بسته ی مذکور با سرعت H هست؟
    مگه میشه با۱۰هزارتومن یک ماه اینترنت پرسرعت داشت؟

  30. سلام.میخواستم بپرسم اگه بسته های خریداری شده تا وقت مشخص شده استفاده نشن میسوزن؟ یعنی مثلا بسته ی ۱۵۰مگابایت یک روزه اگه تو یه روز استفاده نشه میسوزه؟؟

  31. سلام
    میخواستم بدونم من میتونم شارژ اینترنت خط خودم رو به یه خط دیگه منتقل کنم لطفا اگه روشی هست بیان کنید ممنون

  32. با عرض سلام .جناب کارتی مختصر عرض میکنم
    بنده.حدود ۱۵ روز پیش بسته ۳۰روزه دو گیگ ده هزار تومانی با سیم کارت ای سیم فعال کردم .در این مدت طی شبانه روز از بسته فعلی استفاده کردم ولی بعد مدت ذکر شده و با وجود بالای یک و نیم گیگ حجم.از بسته فقط از ساعت دو نیمه شب الی هفت صبح.واسم قابل استفاده بود..در این مورد با اپراتور ایرانسل هم تماس گرفتم ولی جوابی نگرفتم لطفا دراین مورد راهنمایی لازم را بفرمایید .فکر بسته قبلی نیستم فقط میخوام بسته ماهانه دو گیگ رو دو باره خریداری کنم به شرطی که این مشکل پیش نیاد.در ضمن لازم به ذکر است که شما در جواب کاربر دیگری فرمودید امکان فعال سازی دو بسته همزمان وجود ندارد ولی بنده با وجود بسته ماهانه طی ده روز فعلی روزانه از بسته ۱۵۰مگ بایتی استفاده میکنم.ممنون از توجهتون

  33. با عرض سلام .جناب کارتی مختصر عرض میکنم
    بنده.حدود ۱۵ روز پیش بسته ۳۰روزه دو گیگ ده هزار تومانی با سیم کارت ای سیم فعال کردم .در این مدت طی شبانه روز از بسته فعلی استفاده کردم ولی بعد مدت ذکر شده و با وجود بالای یک و نیم گیگ حجم.از بسته فقط از ساعت دو نیمه شب الی هفت صبح.واسم قابل استفاده بود..در این مورد با اپراتور ایرانسل هم تماس گرفتم ولی جوابی نگرفتم لطفا دراین مورد راهنمایی لازم را بفرمایید .فکر بسته قبلی نیستم فقط میخوام بسته ماهانه دو گیگ رو دو باره خریداری کنم به شرطی که این مشکل پیش نیاد.در ضمن لازم به ذکر است که شما در جواب کاربر دیگری فرمودید امکان فعال سازی دو بسته همزمان وجود ندارد ولی بنده با وجود بسته ماهانه طی ده روز فعلی روزانه از بسته ۱۵۰مگ بایتی استفاده میکنم.ممنون از توجهتون

    • سیاوش-siasystem3@gmail.com

      درود بر شما دوست عزیز
      شما باید پس از ساعت ۸ صبح تنظیمات داده تلفن همراه گوشی خود را غیر فعال و پس از چند دقیقه دوباره فعال کنید تا بتونید از اینترنت رزانه خود استفاده نمایید .. چون شما بسته شبانه همراه با بسته یکماهه ۲گیگابایتی خریداری کرده اید .

  34. سلام
    مدل گوشی من prestigio Multi Phone PAP5500 Duo
    هستش .اصلا و به هیچ طریقی نمیتونم وارد اینترنت بشم
    به سایت ایرانسل هم رفتم به یه جمله ای “کد کاربری
    \تلفن شما قفل شده است” مواجه میشم
    از طریق راه هایی که شما گفتین هم نمیتونم به اینترنت وصل شم
    چیکار کنم؟؟
    ممنون اگه به سوالم پاسخ بدین

  35. سلام علامت H+ ایرانسل فعال شده اما وقتی میخوام برم تو اینترنت پیام میده «تایید اعتبار سرور پروکسی انجام نشد » چکار کنم ؟

    • سلام , شما تو تنظیمات اینترنت , برید تو اکسس پوینت نیم , و بعد اعداد پروکسی رو حذف و بعدش گوشیو رستارت کنید
      ببخشید فارسی نوشتم حالشونداشتم

  36. سلام ببخشید من جایی زندگی میکنم که ۳G انتن میده ولی ایرانسل هر کاری کردم علامت H رو صفحه نمیاد ولی علامت E میاد راهنمیایی کنید لطفا