عوض کردن تم تلگرام دسکتاپ ویندوز و مک او اس

در پست قبلی در مورد روش تهیه و ارسال تصاویر متحرک در اپلیکیشن تلگرام نسخه اندروید توضیح دادیم. اما آخرین آپدیت نسخه دسکتاپ (ویندوز و مک او اس)  این نرم‌افزار امکانات گسترده‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در پست‌های جداگانه به معرفی آنها خواهیم پرداخت. تلگرام پیش‌تر امکان تغییر پس‌زمینه برای گفتگوهای مختلف را داشت اما تلگرام در به‌روزرسانی جدید پا را فراتر گذاشته و از این به بعد شما می‌توانید پوسته یا تم تلگرام ویندوز و آی او اس را نیز عوض کنید و از تم های مختلف و جالبی که برای این نرم‌افزار تهیه شده است، استفاده کنید.  در این پست روش عوض کردن  پس‌زمینه تم تلگرام دسکتاپ را خواهید خواند.

اگر تم تلگرام دسکتاپ پیش فرض را نمی‌پسندید و یا دنبال کمی تنوع هستید، می‌توانید از صدها تم متنوع دیگر استفاده کنید، که ظاهر تلگرام دسکتاپ را زیر و رو خواهد کرد. در نسخه جدید نرم‌افزار تلگرام دسکتاپ هر کاربری می‌تواند زمینه متناسب با سلیقه خود را انتخاب و نصب کند. همه طرح‌های زمینه تلگرام دسکتاپ، در این کانال قابل مشاهده هستند.

برای استفاده از طرح‌ها کافی است مراحل زیر را طی کنید:

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!
  1. نرم‌افزار تلگرام دسکتاپ را باز کنید.
  2. وارد کانال طرح‌های زمینه تلگرام شوید.
  3. طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید. قبل از دانلود کردن طرح، می‌توانید نمونه آن را ببینید.
  4. بر روی گزینه دانلود طرح کلیک کنید.
  5. پس از این که دانلود طرح کامل شد، با کلیک کردن بر روی آن پنجره جدیدی باز می‌شود که نمایی از طرح را به شما نشان می‌دهد. در این مرحله می‌توانید با انتخاب APPLY THIS THEME طرح را در تلگرام دسکتاپ اجرا کنید و یا گزینه CANCEL را بزنید و به مرحله قبل برگردید.
  6. اگر گزینه APPLY THIS THEME را بزنید، طرح در نرم‌افزار شما اجرا می‌شود. اما در این مرحله ۱۵ ثانیه فرصت دارید که تصمیم بگیرید!
  7. اگر گزینه KEEP CHANGES را انتخاب کنید، تغییرات اعمال شده در تلگرام دسکتاپ شما ذخیره خواهد شد. اما اگر گزینه REVERT را انتخاب کنید، ظاهر نرم‌افزار شما به شکل قبل بازمی‌گردد.

تلگرام دسکتاپ

برای دیدن طرح‌های موجود در یک موضوع خاص، می‌توانید جستجو کنید و همه آنها را یک جا مشاهده کنید. برای این کار باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. نرم‌افزار تلگرام دسکتاپ را باز کنید.
  2. وارد کانال فوق شوید.
  3. از بالا و سمت راست صفحه گزینه منو (سه نقطه) را انتخاب کنید.
  4. در پنجره باز شده گزینه search را انتخاب کنید.
  5. کلمه موردنظر خود را تایپ کنید و کلید Enter را بزنید.
  6. از لیستی که نمایش داده می شود، طرح موردنظر خود را انتخاب و نصب کنید.

نظر شما برای تلگرام مهم است! می‌توانید نظر خود را در مورد هر طرح، با استفاده از گزینه‌های LIKE و آنلایک اعلام کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

۲ دیدگاه برای «عوض کردن تم تلگرام دسکتاپ ویندوز و مک او اس»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *