دانلود آهنگ در آیفون (آموزش تصویری)

دانلود آهنگ در آیفون

اگر گوشی شما آیفون باشد، حتماً می‌دانید که سیستم عامل iOS و مرورگر سافاری به شما اجازه نمی‌دهند فایل‌ها را مستقیماً دانلود کنید. به علاوه در گوشی‌های آیفون فولدر Files و یا Downloads هم وجود ندارد. بنابراین امکان دانلود آهنگ از تلگرام و گوش دادن به آنها در حالت آفلاین هم وجود ندارد. پس برای دانلود آهنگ در آیفون چه باید کرد؟

دانلود آهنگ از تلگرام

به اشتراک گذاشتن آهنگ در تلگرام این روزها بسیار رایج شده است. بات‌هایی هم به منظور دانلود آهنگ طراحی شده‌اند که طرفداران زیادی دارند. می‌توانید در تلگرام آهنگ‌ها را دانلود کنید و به صورت آفلاین گوش گنید. اما اگر تعداد این آهنگ‌ها زیاد باشد، پیدا کردن آنها مشکل است. به علاوه آهنگ‌های هر گروه یا کانال فقط در همان گروه یا کانال قابل مشاهده هستند. همچنین ممکن است بخواهید هیستوری چت‌های یک گروه یا کانال را پاک کنید که در این صورت همه آهنگ‌های دانلود شده را هم از دست خواهید داد.

پس بهتر است به دنبال راهی باشیم که همه آهنگ‌های تلگرام را دانلود کنیم و در کنار هم به آنها گوش بدهیم. برای این کار دو اپلیکیشن به شما معرفی می‌کنیم: File Hub و iDownloader. ما در اینجا نحوه دانلود آهنگ در آیفون با استفاده از File Hub را آموزش می‌دهیم.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دانلود File Hub از آیتونز

دانلود iDownloader از آیتونز

دانلود آهنگ در آیفون

بعد از دانلود File Hub و نصب آن، تلگرام را باز کنید. به صفحه‌ای که آهنگ در آن ارسال شده است بروید و آن را دانلود کنید. سپس آهنگ را پلی کنید. نواری در بالای صفحه نمایش داده می‌شود. روی نوار ضربه بزنید تا آهنگ در حال پخش نمایش داده شود. آیکون تنظیمات (علامت سه نقطه) را بزنید تا صفحه Share to باز شود. از بالا و سمت راست صفحه آیکون Share را بزنید. لیست برنامه‌هایی که می‌توانید آهنگ را با استفاده از آنها به اشتراک بگذارید، نمایش داده می‌شود. از این لیست، File Hub را انتخاب کنید (اگر File Hub در لیست نیست، More را بزنید و آن را در حالت فعال قرار دهید).

پس از طی کردن این مراحل آهنگ به اپلیکیشن File Hub منتقل می شود. از این پس می توانید به جای تلگرام، در File Hub به آهنگ گوش کنید.

دانلود آهنگ در آیفون از اینترنت

در این بخش اپلیکیشن Documents 5 را معرفی می کنیم. با استفاده از این اپلیکیشن، می توانید آهنگ های تلگرام را در حافظه گوشی آیفون ذخیره کنید.

دانلود Documents 5 از آیتونز

ابتدا برنامه را از لینک بالا دانلود و نصب کنید. سپس آن را اجرا کنید. در پایین و سمت راست صفحه روی آیکون مرورگر ضربه بزنید. در صفحه مرورگر می‌توانید در اینترنت جستجو کنید و آهنگ موردنظر خود را پیدا کنید. روی لینک دانلود آهنگ ضربه بزنید. در این مرحله به صفحه‌ای منتقل می‌شوید که نام آهنگ را نمایش می‌دهد. اگر مایلید، نام آهنگ را تغییر بدهید و سپس در بالا و سمت راست صفحه، گزینه Save را بزنید. آهنگ دانلود می‌شود و از این پس می‌توانید آن را به صورت آفلاین در اپلیکیشن Documents 5 پلی کنید.

دانلود آهنگ از ساوند کلاود

اپلیکیشن SoundCloud در واقع یک شبکه اجتماعی برای دوستداران موسیقی است که به کاربران اجازه می‌دهد آهنگ‌ها، آلبوم‌ها و پادکست‌های کاربران دیگر را گوش دهند، در مورد آنها نظر بدهند و یا با دیگران به اشتراک بگذارند.

دانلود Soundcloud از آیتونز

اما این اپلیکیشن فقط برای گوش دادن به موسیقی به صورت آنلاین طراحی شده است. بنابراین امکان دانلود آهنگ در آن وجود ندارد. اما راه‌حل‌هایی هم برای دور زدن محدودیت‌های آن وجود دارد. اپلیکیشن SoundCloud Downloader یکی از راه‌های میانبر دانلود آهنگ در آیفون است. این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد که آهنگ‌های موجود بر روی SoundCloud را دانلود کرده و به صورت آفلاین گوش دهید. البته این امکان فقط برای آهنگ‌هایی وجود دارد که قابل دانلود باشند. در غیر این صورت فقط می‌توانید به صورت آنلاین به انها گوش بدهید.

دانلود SoundCloud Downloader از آیتونز

وقتی آهنگ دلخواهتان را پیدا کردید، بر روی آن ضربه بزنید. نرم‌افزار از شما سوال می‌کند که دوست دارید آهنگ را دانلود کنید یا نه. می‌توانید آهنگ را با کیفیت‌های مختلف دانلود کنید و به صورت آفلاین گوش کنید.

پست‌های دیگر ما را هم در مورد آیفون بخوانید:

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!