طرح ویژه انتخاب شماره رایتل برای سیم کارت های اعتباری

طرح انتخاب شماره رایتل برای سیم کارت های اعتباری

طرح انتخاب شماره رایتل به متقاضیان سیم کارت اعتباری این امکان را می دهد تا سیم کارت خود را با انتخاب شمارۀ دلخواه و با همان بسته‌های آغازین فعلی این سیم کارت با پرداخت هزینه‌ای معادل با قیمت همیشگی، خریداری نمایند. سیم کارت اعتباری با شمارۀ انتخابی با پیش شمارۀ ۹۲۲۱ ،۰۹۲۲۳ و ۰۹۲۲۴ ارائه می شود و متقاضیان این سیم علاوه بر دریافت یک عدد سیم کارت اعتباری با شمارۀ منتخب خود، از خدمات بسته های آغازین سیم کارت اعتباری به شرح زیر بهره‌مند می شوند.

بسته‌های آغازین سیم کارت اعتباری در طرح انتخاب شماره رایتل
بسته‌هامهلت استفاده
(روز)
اینترنت به ازای هر دورهسرویس مکالمه به ازای هر دورهسرویس پیامک به ازای هر دورهقیمت کل**
(ریال)
سیم­ کارت اعتباری + ۷ گیگابایت اینترنت هدیه۷۷۲۰۰,۰۰۰
سیم­ کارت اعتباری + ۷۰,۰۰۰ ­ریال اعتبار هدیه۳۰۲۰۰,۰۰۰
بسته آغازین ۱۱ دوره ۳۰ روزه۵۰۰ مگابایت۱۰،۰۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه ای۱۰،۰۰۰ *۲۰۰,۰۰۰
بسته آغازین ۲۳ دورۀ ۳۰ روزه۱۰۰ مگابایت ***۱۲۰ دقیقه مکالمه درون و برون شبکه ای۱۲۰ عدد۳۹۰,۰۰۰
بسته آغازین ۳۱ دوره ۹۰ روزه۱.۵ گیگابایت ***۳۰۰ دقیقه مکالمه درون و برون شبکه ای۳۰۰ عدد۴۹۰,۰۰۰
بسته آغازین ۴۱۲ دوره ۳۰ روزه۱۰۰ مگابایت ***۱۰۰ دقیقه مکالمه درون و برون شبکه ای۱۰۰ عدد۵۹۰,۰۰۰
بسته آغازین ۵۶ دوره ۳۰ روزه۵۰۰ مگابایت ***۱۰،۰۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه ای۱۰،۰۰۰ عدد*۶۹۰,۰۰۰
بسته آغازین ۶۱ دوره ۱۸۰ روزه۳ گیگابایت ***۳۰،۰۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه ای۳۰،۰۰۰ عدد*۷۹۰,۰۰۰
بسته آغازین ۷۶ دورۀ ۳۰ روزه۵۰۰ دقیقه مکالمه درون و برون شبکه ای۱,۰۰۰,۰۰۰

شرایط بسته‌های طرح انتخاب شماره رایتل

* این بسته‌ها فقط شامل پیامک‌های درون شبکه رایتل می‌باشند. (در هیچ یک از بسته‌ها محدودیتی در ارسال پیامک به زبان فارسی و انگلیسی وجود ندارد.)
** قیمت‌ها بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده می‌باشد.
*** مصرف از حجم ترافیک عادی خدمات داده (در قالب بسته یا تعرفه عادی) جهت بازدید و استفاده از خدمات و محصولات بومی که فهرست آنها در صفحه ترافیک بومی آمده است، مشمول ۵۰۰% کاهش تعرفه است، به عبارت دیگر، به ازای هر واحد مصرف ترافیک داخلی نصف تعرفه عادی از حساب شما مشترک عزیز کسر می‌گردد. در هنگام مصرف خدمات داده در قالب بسته خریداری شده نیز مصرف هر دو واحد ترافیک داخلی معادل یک واحد محسوب می‌شود. لازم به ذکر است، مصرف سرویس اینترنت در وب سایت های بین الملل همچنان با تعرفه همیشگی صورت می گیرد.
اطلاعات بیشتر را در مورد ترافیک بومی و بین‌الملل می‌توانید در صفحه ترافیک بومی دریافت نمایید.

  • هر یک از بسته‌های آغازین به همراه سیم‌کارت اعتباری ارائه می‌شود.
  • بسته‌های هدیه و بسته‌های آغازین به ترتیب دارای بالاترین اولویت استفاده نسبت به سایر بسته‌ها از جمله بسته‌های مصرفی هستند. از این رو در هنگام خرید بسته‌های مصرفی، به تاریخ انقضای بسته‌های آغازین و حجم باقیمانده این بسته‌ها توجه داشته باشید.
  • در صورت اتمام هر یک از خدمات موجود در بسته (حجم ترافیک عادی، حجم ترافیک ساعات افت مصرف، پیامک و غیره)، امکان استفاده از سایر خدمات بسته تا پایان مهلت زمان اعتبار آن وجود دارد.
  • تماس برون شبکه شامل تماس با سایر اپراتورهای داخل کشور و تلفن ثابت در زمان حضور در شبکه رایتل می‌باشد.
  • بسته‌های آغازین، فقط شامل استفاده از سرویس‌ها در شبکه رایتل هستند. استفاده از خدمات و سرویس های رایتل در محدوده رومینگ ملی و رومینگ بین‌الملل، مطابق تعرفۀ مصرف از هر سرویس از اعتبار مشترکین کسر خواهد شد.
  • جهت کسب اطلاعات بیشتر از جزییات مربوط به قوانین و مقررات طرح‌ها و بسته ‌ها، می‌توانید با مرکز خدمات مشتریان رایتل تماس حاصل نمایید.

روش خرید سیم کارت اعتباری در طرح انتخاب شماره رایتل

روش خرید سیم کارت اعتباری با شماره انتخابی

  1. از طریق صفحه ثبت نام و خرید وب‌سایت رایتل
  2. مراجعه حضوری به فروشگاه‌های رایتل

روش خرید سیم کارت اعتباری با شماره تصادفی

در صورتی که تمایلی به انتخاب شماره ندارید، می‌توانید یکی از بسته‌های آغازین جدول فوق را انتخاب نموده و با یکی از روش‌های زیر نسبت به تهیه سیم کارت اعتباری با شماره تصادفی اقدام نمایید:

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!
  1. از طریق صفحه ثبت نام و خرید وب‌سایت رایتل
  2. مراجعه حضوری به فروشگاه‌های رایتل
  3. مراجعه حضوری به یکی از نمایندگان فروش و خدمات

لازم است بدانید…

  • قیمت‌ها بدون احتساب مبلغ مالیات برارزش افزوده می‌باشد.
  • مدت اعتبار کلیه هدایا ۳۰ روز بوده و پس از اولین استفاده از سیم‌کارت محاسبه می‌گردد. لازم به ذکر است که پس از اتمام مدت اعتبار، هدایای مذکور قابل استفاده نخواهد بود.
  • کلیه مشترکین سیم‌کارت‌ اعتباری مشمول دریافت یک عدد سیم‌کارت دیتا یا اعتباری هدیه خواهند شد. جهت کسب اطلاع در خصوص فرآیند دریافت سیم کارت هدیه، به صفحه طرح سیم کارت هدیه مراجعه فرمایید.
  • برخورداری از خدمات سرویس اینترنت نسل چهارم رایتل بدون نیاز به تعویض سیم کارت با قرار داشتن در محدوده پوشش دهی ۴G و فعال بودن تنظیمات اینترنت نسل چهارم دستگاه شما در کلیۀ طرح های رایتل فراهم می باشد.
  • استفاده از کلیه خدمات رایتل تنها در مناطق تحت پوشش شبکه نسل‌های نوین ارتباطی رایتل (۳G/4G) امکان‌پذیر است؛ در مناطق خارج از پوشش‌دهی رایتل، استفاده از خدمات پایه، شامل تماس صوتی، پیامک و اینترنت تحت پوشش خدمت رومینگ ملی (شبکه نسل دوم / ۲G اپراتورهای میزبان) و مطابق تعرفه‌های عادی شبکه رایتل (خارج از بسته) میسر است.

مجموعه کامل کدهای دستوری رایتل

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!