با تعویض رایگان اینترنت وایمکس با TD-LTE، از اینترنت نسل ۴ ثابت ایرانسل لذت ببرید!

اگر هنوز از مودم‌های وایمکس ایرانسل استفاده می‌کنید، لازم است بدانید که ایرانسل از پایان بهمن ماه ۱۳۹۶ ارائه سرویس وایمکس را متوقف کرده است، اگرچه ارائه سرویس وایمکس متوقف شده است، اما ایرانسل برای آخرین بار از دارندگان مودم‌های وایمکس دعوت کرده است با تعویض سرویس وایمکس خود با اینترنت نسل ۴ ثابت ایرانسل (TD-LTE) به صورت رایگان، از سریع‌ترین اینترنت ایران در خانه و محل کار خود استفاده کنند.

اینترنت نسل 4 ثابت ایرانسل

پیشتر در مورد اینترنت نسل ۴ ایرانسل و مودم‌های TD-LTE نوشته بودیم. برخی از مزایای اینترنت نسل ۴ ثابت ایرانسل در مقایسه با WiMAX و ADSL عبارتند از:

  • بسته‌های متنوع
  • عدم نیاز به خط ثابت
  • عدم نیاز به پورت خالی در مخابرات
  • مناسب برای کاربران پرمصرف
  • سهولت در جابجایی
  • راه‌اندازی سریع سرویس
  • پایداری در آپلود و دانلود

در این طرح مودم و سرویس‌های مربوط به اینترنت TD-LTE به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد و تنها کافی است هزینه بسته افزایشی را که برای این سرویس در نظر گرفته شده پرداخت کنید. بسته در نظر گرفته شده شامل ۵+۱۰ گیگابایت اینترنت ۳ ماهه به مبلغ ۴۳،۰۰۰ تومان است. تمامی حجم اینترنت و پرداخت‌های حساب وایمکس‌تان هم به حساب TD-LTE شما منتقل می‌شود.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

برای تعویض مودم وایمکس به TD-LTE می‌توانید به صورت آنلاین درخواست خود را در فروشگاه اینترنتی ایرانسل ثبت کنید. برای ثبت درخواست به شناسه وایمکس، آدرس مک و کد ملی (مالک) نیاز دارید. شناسه وایمکس و آدرس مک بر روی جعبه مودم وایمکس درج شده است. در زمان تحویل اینترنت TD-LTE، لازم است مودم وایمکسی را که اطلاعات آن را در فرم درخواست پر کرده‌اید، به نماینده ایرانسل تحویل دهید.

علاوه بر ثبت درخواست به صورت اینترنتی، می‌توانید از طریق فروشگاه و مراکز خدمات ایرانسل، مراکز ارتباط با ایرانسل، تماس با شماره ۶۰۰ از خطوط ایرانسلی یا ۰۹۳۶۶۰۰۰۰۰۰ از سایر خطوط و یا مراجعه به فروشگاه‌های منتخب برای تعویض مودم‌ وایمکس خود اقدام کنید. توجه کنید که هنگام تحویل مودم اینترنت نسل ۴ ثابت ایرانسل هیچ هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌شود.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!