طرح ویژه رایتل در ماه رمضان برای مشترکان قدیمی و جدید

Ramezan-Rightelهمگام با دو اپراتور دیگر، اپراتور سوم نیز به مناسبت آغاز ماه رمضان طرح‌های تخفیفی و بسته‌های هدیه برای مشترکان خود در نظر گرفته است. شرکت رایتل جهت افزایش رضایت‌مندی مشترکان فعلی و قدردانی از حسن انتخاب مشترکان جدید خود، طرح هدیه ویژه ماه مبارک رمضان ارائه کرده است. با استفاده از این طرح که شامل مکالمه و پیامک درون شبکه رایگان و یک گیگابایت اینترنت پرسرعت هدیه، از افطار تا سحر است؛ شما می‌توانید از افطار تا سحر در روزهای ماه مبارک رمضان به‌صورت نامحدود و رایگان، تماس صوتی و پیامک داخل شبکه رایتل داشته باشید. یک گیگابایت اینترنت هدیه برای کل ماه رمضان در نظر گرفته شده است و تا پایان این ماه اعتبار دارد. به خاطر داشته باشید یک گیگابایت اینترنت رایگان ویژه ماه رمضان، علاوه بر هدیه‌ای است که در بسته آغازین سیم‌کارت‌های مشترکان جدید وجود دارد.

حضور رایتل در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

rightel-quranexhibitionرایتل به مناسبت حضور در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به خریداران محصولات خود در این نمایشگاه، کامل‌ترین نرم‌افزار قرآنی ویژه تلفن همراه را هدیه می‌دهد. هم‌چنین خریداران سیم‌کارت‌های رایتل در نمایشگاه می‌توانند در قرعه‌کشی روزانه پنج سیم‌کارت دائمی رایتل نیز شرکت کنند. علاوه بر این مسابقه‌ای با موضوع ماه مبارک رمضان به‌زودی برگزار خواهد شد که جزییات آن از طریق پایگاه اینترنتی رایتل اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *