با این ۴ اپلیکیشن ورزشی مربی بدنسازی خود باشید!

سلامتی جسمی موضوعی است که همه به آن توجه دارند. زمانی می‌رسد که از خوردن فست‌فود نگران می‌شویم و یا بالا رفتن از پله‌ها ما را به نفس نفس می‌اندازد. نشانه‌هایی که توجه ما را به سوی سلامتی جسم‌مان جلب می‌کند و تصمیم می‌گیریم سبک زندگی‌مان را تغییر دهیم. همه ما در طول روز، زمان زیادی را با گوشی‌های تلفن همراه سپری می‌کنیم. وقت آن رسیده که از تلفن همراه خود بهتر استفاده کنیم. به وسیله تلفن همراه می‌توانیم زندگی سالم‌تر و شادتری را برای خود رقم بزنیم. کافی است اپلیکیشن ورزشی درست را انتخاب و نصب کنیم. صدها اپلیکیشن وجود دارند که به ما کمک می‌کنند سالم‌تر تغذیه کنیم، و بیشتر ورزش کنیم. در ادامه چند اپلیکیشن ورزشی برتر را معرفی خواهیم کرد.


اپلیکیشن ورزشی و سلامتی فیت بیت – Fitbit

قیمت: رایگان

Fitbit تمام فعالیت‌ها و وعده‌های غذایی شما را دنبال می‌کند. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید برنامه‌های خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و حتی با آنها مسابقه بدهید!
با FitBit علاوه بر کنترل وعده‌های غذایی و برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های بدنی، می‌توانید میزان خواب شبانه خود را نیز هدف‌گذاری و کنترل کنید. این اپلیکیشن زمان خواب را به شما یادآوری می‌کند. همچنین با اتصال آن به یک ساعت هوشمند، می‌توانید ضربان قلب، مسافتی را که طی کرده‌اید و تعداد کالری‌هایی را که سوزانده‌اید، ثبت کنید.
با استفاده از FitBit همچنین می‌توانید میزان کالری وعده‌های غذایی خود را محاسبه کنید. اپلیکیشن با در نظر گرفتن وزن فعلی و وزن ایده‌آل شما، میزان کالری دریافتی در هر روز را مشخص می‌کند. از سوی دیگر با محاسبه میزان کالری که در هر روز از دست می‌دهید، به شما کمک می‌کند به وزن ایده‌آلی که برای خود در نظر گرفته‌اید، برسید.
یکی از ویژگی‌های این اپلیکیشن که مورد استقبال کاربران قرار گرفته است، این است که استفاده از آن صرفاً به تلفن همراه محدود نمی‌شود. شما می‌توانید ثبت و دریافت اطلاعات را از طریق dashboard این اپلیکیشن و با استفاده از لپ‌تاپ انجام دهید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دریافت از آیتونز

دریافت از گوگل پلی استور


اپلیکیشن ورزشی و قدم‌شمار گوگل فیت – Google Fit

قیمت: رایگان

گوگل فیت اپلیکیشنی است که گوگل طراحی کرده است تا دارندگان تلفن ها و ساعت‌های هوشمند بتوانند به وسیله آن از تعداد قدم‌های خود آگاه شوند. این اپلیکیشن بر اساس پلتفرم منحصر به فرد خود توسعه یافته است. با استفاده از این اپلیکیشن شما می‌توانید با تحلیل تناسب اندام، از آنچه برای بهبود وضعیت خود به آن نیاز دارید، آگاهی یابید.
گوگل فیت به شما این امکان را می‌دهد تا برای فعالیت‌های بدنی خود هدف‌گذاری کنید. به عنوان مثال می‌توانید برای تعداد قدم‌های خود در طول روز، هفته و یا ماه هدف تعیین کنید. همچنین می‌توانید میزان فعالیت بدنی خود را در بازه‌های زمانی معین اندازه‌گیری کنید.

google-fit-interface

این اپلیکیشن میزان فعالیت بدنی و تعداد کالری را که از دست داده‌اید، محاسبه نموده و در قالب نمودار به شما ارائه می‌دهد. به این ترتیب خواهید دانست که تا چه اندازه به اهداف خود نزدیک شده‌اید.
گوگل فیت با تعداد زیادی از اپلیکیشن‌های موجود در زمینه تناسب اندام سینک می‌شود که از آن جمله می‌توان Xiaomi Mi bands، Lifesum، MyFitnessPal ،Strava و Runkeeper را نام برد.

دریافت از گوگل پلی استور


اپلیکیشن ورزشی و دویدن ADIDAS Runtastic

قیمت: نصب رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای)

تعجبی ندارد که Runtastic به عنوان یکی از رایج‌ترین و پراستفاده‌ترین اپلیکیشن‌ها با موضوع سلامتی شناخته شده است. دویدن فواید بسیار زیادی برای سلامتی انسان دارد و Runtastic به شما کمک می‌کند که به صورت هدفمند و برنامه‌ریزی شده بدوید.!
این اپلیکیشن با استفاده از GPS مسافتی را که دویده‌اید، کنترل و محاسبه می‌کند و این امکان را به شما می‌دهد که برای افزایش آن برنامه‌ریزی کنید. همچنین یک مربی صوتی و نقشه برای تعیین مسیر در اختیار شما قرار می‌دهد. Runtastic که بر روی بسیاری از گچت‌های رایح قابل نصب و استفاده است، از همه واحدهای مسافت پشتیبانی می‌کند.

تاکنون بیش از ۱۰ میلیون نفر این اپلیکیشن را نصب و استفاده کرده‌اند. بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که در ازای پرداخت درون برنامه‌ای اندک، انتظارات شما برآورده خواهد شد!

دریافت از گوگل پلی استور


اپلیکیشن ورزشی مربی دو Couch to 5K

قیمت: رایگان

اگر تصمیم دارید دویدن را در برنامه روزانه خود بگنجانید، اما نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید، Couch to 5K را بر روی گوشی خود نصب کنید. این اپلیکیشن برای شما برنامه‌ای تهیه می‌کند که طی ۹ هفته و تنها با ۳ روز دویدن در هر هفته، بتوانید توانایی‌های بدنی خود را از سطح مبتدی افزایش دهید و بتوانید ۵۰۰۰ متر بدوید.
این اپلیکیشن بسیار ساده طراحی شده و در عین حال بسیار کارآمد است. کافی است آن را باز کنید، برنامه خود را انتخاب کنید، گزینه GO را انتخاب کنید و شروع به دویدن کنید.
Couch to 5K برنامه قبلی و بعدی را به شما نمایش می‌دهد. با انتخاب برنامه‌های قبلی می‌توانید جزئیات بیشتری از قبیل مدت زمان دویدن و تعداد کالری‌هایی را که از دست داده‌اید، مشاهده کنید. به علاوه با استفاده از ابزارهای جانبی می‌توانید تغییرات ضربان قلب خود را نیز ثبت کنید.
Couch to 5K در دو نسخه اندروید و iOS تهیه شده و رایگان است.

دریافت از گوگل پلی استور

دریافت از آیتونز

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *