معاون نوسازی و تحول اداریِ معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی نهاد ریاست جمهوری در واکنش به موضعگیریهای منفی در ارتباط با خدماتِ ارائه شده توسط اپراتور سوم گفت: «خدمات رایتل باید به خوبی برای همه تبیین شود؛ چرا که توسعه خدمات تکنولوژی نسل سوم تلفن همراه، منشاء خدمات بسیار زیادی در کشور خواهد بود».
احمد بزرگیان در ادامه اظهار داشت: «مسئولان شرکت رایتل باید به تشریح خدمات مثبت و امکاناتی که نسل سوم تلفن همراه در اختیار مردم قرار میدهد بپردازند و در این میان باید بیشتر روی افراد تاثیرگذار و بانفوذ جامعه متمرکز شوند. چند سال پیش نیز زمانی که سرویس پیامک چندرسانهای در حال راهاندازی بود، مقاومتهایی از سوی برخی از نهادها صورت گرفت، اما پس از تبیین و معرفی درست این خدمات، رفته رفته از میزان این مقاومتها کاسته شد».
احمد بزرگیان با اشاره به خدمات مثبت و ویژگیهای خاص رایتل گفت: «نسل سوم تلفنهای همراه خدمات ویژهای را ارائه میدهد که در شرایط امروز جهان نمیتوان از آنها چشمپوشی کرد. این خدمات میتواند در جراحیها برای پزشکان، امدادرسانیهای ویژه، کنترل و نظارت والدین، مدیران و مسئولان کشور و موارد بسیار متعدد دیگر موثر باشد».
معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه ما در بخش فرهنگی باید کار و سرمایهگذاری بیشتری انجام دهیم گفت: «رایتل باید همگام با توسعه شبکه ارتباطاتی خود و همزمان با گشترش زیرساختهای فنی، پیشنویسها و طرحهایی برای فرهنگسازی صحیح در زمینه استفاده از خدمات خود آماده کند و آن را در سطح جامعه به اجرا بگذارد».
دیدگاهتان را بنویسید