معاون نوسازی و تحول اداریِ معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی نهاد ریاست جمهوری در واکنش به موضعگیریهای منفی در ارتباط با خدماتِ ارائه شده توسط اپراتور سوم گفت: «خدمات رایتل باید به خوبی برای همه تبیین شود؛ چرا که توسعه خدمات تکنولوژی نسل سوم تلفن همراه، منشاء خدمات بسیار زیادی در کشور خواهد بود».
![لوگو رایتل rightel](https://blog.carti.ir/wp-content/uploads/2011/11/rightel-logo.jpg)
احمد بزرگیان در ادامه اظهار داشت: «مسئولان شرکت رایتل باید به تشریح خدمات مثبت و امکاناتی که نسل سوم تلفن همراه در اختیار مردم قرار میدهد بپردازند و در این میان باید بیشتر روی افراد تاثیرگذار و بانفوذ جامعه متمرکز شوند. چند سال پیش نیز زمانی که سرویس پیامک چندرسانهای در حال راهاندازی بود، مقاومتهایی از سوی برخی از نهادها صورت گرفت، اما پس از تبیین و معرفی درست این خدمات، رفته رفته از میزان این مقاومتها کاسته شد».
احمد بزرگیان با اشاره به خدمات مثبت و ویژگیهای خاص رایتل گفت: «نسل سوم تلفنهای همراه خدمات ویژهای را ارائه میدهد که در شرایط امروز جهان نمیتوان از آنها چشمپوشی کرد. این خدمات میتواند در جراحیها برای پزشکان، امدادرسانیهای ویژه، کنترل و نظارت والدین، مدیران و مسئولان کشور و موارد بسیار متعدد دیگر موثر باشد».
لطفا این کد را شمارهگیری کنید:
معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه ما در بخش فرهنگی باید کار و سرمایهگذاری بیشتری انجام دهیم گفت: «رایتل باید همگام با توسعه شبکه ارتباطاتی خود و همزمان با گشترش زیرساختهای فنی، پیشنویسها و طرحهایی برای فرهنگسازی صحیح در زمینه استفاده از خدمات خود آماده کند و آن را در سطح جامعه به اجرا بگذارد».
دیدگاهتان را بنویسید