همه چیز در یک نگاه؛ با سامانه جامع خدمات همراه اول

سامانه-جامع-خدمات-همراه-اول

اگر شما هم یکی از مشترکان همراه اول هستید، لابد همیشه دنبال راهی سریع و آسان برای دسترسی به خدمات مختلف آن بوده‌اید. به عنوان مثال، شاید این که بتوانید به راحتی و با ارسال یک پیام ساده در یکی از طرح‌های مناسبتی ثبت‌نام کنید و یا  صورت‌حساب سیم‌کارت دائمی خود را دریافت کنید، دغدغه همیشگی‌تان بوده باشد. مدتی است که همراه اول با راه‌اندازی «سامانه جامع خدمات» این امکان را برای شما فراهم کرده که با استفاده از یک کد دستوری، به راحتی به همه خدماتی که توسط این اپراتور ارائه می‌شود دسترسی داشته باشید و بتوانید به شیوه‌ای آسان و البته غیرحضوری از این امکانات بهره بگیرید. خدماتی نظیر دریافت صورت‌حساب، انتقال اعتبار، فعال کردن بسته‌های تشویقی مختلف، سرویس‌های ارزش افزوده، آهنگ انتظار و … همگی از طریق همین کد دستوری قابلیت فعال‌سازی و مدیریت دارند.

 برای اتصال به این سامانه و استفاده از امکانات آن، کافی است کُد دستوری *۱۱۱# (از چپ به راست) را بر روی گوشی خود شماره‌گیری کنید. با انجام این کار منوی اصلی این سامانه برای شما نمایش داده خواهد شد و شما می‌توانید با توجه به نوع خدمات مورد نظر خود، گزینه مربوط را انتخاب کنید و مرحله به مرحله جلو بروید. این خدمات در چهار دسته کلی خدمات پرداخت، خدمات اصلی، طرح‌های مناسبتی و طرح‌های تشویقی ارائه می‌شوند.

 اما ممکن است با خودتان بگویید چه چیزی این سامانه را از دیگر اشکال خدمات‌رسانی که تا پیش از این فراهم بوده‌اند، جدا می‌کند؟ و یا به عبارت بهتر، قابلیت ویژه این سامانه چیست که می‌تواند شما را به استفاده از آن ترغیب کند؟

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

سامانه جامع خدمات همراه اول ویژگی‌هایی و مزیت‌هایی دارد که از میان آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کار با این سامانه بسیار ساده است و شما پس از اتصال به سامانه تنها کافی است از داخل منوی ارائه شده، گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.‌
  • شما می‌­توانید در یک نگاه، کلیه خدمات و طرح‌­های همراه اول را مشاهده کنید. به این منظور تنها کافی است کد *۱۱۱# را به خاطر بسپارید.
  • شما با هر نوع گوشی می­‌توانید به این سامانه متصل شوید. به عبارت دیگر، استفاده از این سامانه بر خلاف سامانه‌های دیگر به نوع تلفن همراه و زبان نوشتاری آن وابستگی ندارد.
  • استفاده از این سامانه رایگان است.
  • در این سامانه برای دسترسی به سطوح جلوتر نیازی به مرور کلیه سطوح قبلی ندارید و می­‌توانید با استفاده از کدهای میانبر به طور مستقیم به بخش مورد نظر دسترسی یابید. مثلا برای فعال کردن بسته‌ی پیامکی صدتایی، کافی است، کد *۱۱۱*۳*۱*۱# را (از چپ به راست) شماره‌گیری کنیم. شماره‌هایی که بعد از کد ۱۱۱ با درج ستاره آمده اند، همان شماره‌هایی هستند که هنگام انجام مرحله به مرحله، آن‌ها را به ترتیب وارد می‌کنیم.

 همین حالا هم می‌توانید گوشی خود را بردارید و برای اولین بار استفاده از سامانه جامع خدمات همراه اول را تجربه کنید؛ هر جا که هستید و در هر ساعت از شبانه‌روز…

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

۵ دیدگاه برای «همه چیز در یک نگاه؛ با سامانه جامع خدمات همراه اول»

  1. با با سلام میخواستم بدونم نرخ واقعی هر صفحه پیامک فارسی چقدر است – منظور از یک صفحه حدوداَ چند حرف است- تعداد پیامکهایی که بمناسبتهای مختلف بعنوان تشویق اعلام میشود در چه جاهایی محاسبه میشود – آیا واقعاُ این پیامکهای تشویقی که بمناسبت پرداخت بموقع قبوض اهدا میشود واقعی است -من درست در زمانیکه از ۵۰ پیامک تشویقی بهره مند شدم حدود ۲۰ پیامک یک کلمه ای فرستادم ولی حدود ۲۵۰۰ تومن به قبض میان دوره ام اضافه شد – اگه راهنمائی کنید ممنون میشم- موفق باشید

    • تا جایی که من می دونم پیامک های تشویقی باید به زبون فارسی باشن و به خطوط همراه اول فرستاده بشن. ولی بازم واسه اطلاعات بیشتر راجع به تعرفه ها به سایت همراه اول مراجعه کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *