چگونه ویدئوهای طولانی را در استوری های اینستاگرام منتشر کنیم؟

حتما می دانید که استوری های اینستاگرام ۱۵ ثانیه ای هستند. در نسخه های قبلی اینستاگرام اگر می خواستید یک ویدئوی طولانی را در قالب چند استوری و به صورت دنباله دار منتشر کنید، باید ابتدا با استفاده از اپلیکیشن های واسطه آن را به تکه های ۱۵ ثانیه ای تقسیم می کردید. این نقطه ضعف اینستاگرام اکنون برطرف شده است.

حالا فرقی نمی کند که استوری را به صورت زنده ضبط کنید یا یک فیلم ضبط شده را از گالری گوشی آپلود کنید. در هر صورت اینستاگرام به صورت خودکار ویدئو را به تکه های ۱۵ ثانیه ای تقسیم می کند. این فرایند را در ادامه شرح می دهیم.

دانلود Instagram از آیتونز

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دانلود Instagram از گوگل پلی استور

استوری های اینستاگرام

اینستاگرام را باز کنید و از بالا و سمت چپ صفحه، آیکون دوربین را بزنید تا به صفحه استوری بروید. در دو حالت لایو Live و Normal می توانید ویدئوهای طولانی را در استوری های اینستاگرام منتشر کنید. انگشت خود را روی دکمه ضبط بگذارید و نگه دارید تا ضبط ویدئو شروع شود.

هز بار که دایره دکمه ضبط یک دور کامل بزند، یک ویدئوی ۱۵ ثانیه ای ضبط شده و ضبط ویدئوی دوم شروع می شود. فیلم های ضبط شده بالای دیکه ضبط نمایش داده می شوند. وقتی ضبط فیلم تمام شد، انگشت خود را از روی دکمه بردارید.

با این کار به صفحه ویرایش استوری های اینستاگرام می روید. تکه های ۱۵ ثانیه ای ویدئویی که ضبط کرده اید، در پایین و سمت چپ صفحه نمایش داده می شوند. مثلا اگر ۱ دقیقه و نیم فیلم ضبط کرده باشید، ۶ تکه فیلم خواهید داشت.

هر فسمت را می توانید به صورت جداگانه ویرایش کنید، روی آن متن، لوکیشن، استیکر، هشتگ و… بگذارید. برای این کار روی هر قسمت ضربه بزنید تا در حالت فعال قرار بگیرد. وقتی کارتان تمام شد، Next را بزنید.

در صفحه جدید گزینه Share را در مقابل Your Story بزنید و سپس Done را بزنید. حالا صبر کنید تا ویدئوها آپلود شوند.

اگر می خواهید از گالری گوشی فیلمی را در استوری اینستاگرام آپلود کنید، به جای این که دکمه ضبط فیلم را بزنید، روی مربع کوچکی که در سمت چپ آن قرار دارد ضربه بزنید. با این کار وارد گالری می شوید. حالا ویدئوی مورد نظرتان را انتخاب کنید و تایید کنید. اپلیکیشن به صورت خودکار فیلم را به تکه های ۱۵ ثانیه ای تقسیم و شما را به صفحه ویرایش استوری ها هدایت می کند.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!