معرفی قابلیت های واتس اپ ۲۰۱۹

این روز‌ها اپلیکیشن‌های پیام رسان با هدف جلب نظر و رضایت کاربران از قابلیت‌های شگفت‌انگیزی رونمایی می‌کنند. واتز اپ نیز برای این که از این قافله عقب نماند، قصد دارد با افزودن قابلیت‌های جدید به پلتفرم خود، فاصله اش را با پیام رسان‌های مطرح کم و رضایت کاربرانش را جلب کند. در این پست نگاهی داریم بر قابلیت های واتس اپ ۲۰۱۹ که به زودی در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

قابلیت های واتس اپ 2019

واتس اپ فقط در هند بیشتر از ۲۰۰ میلیون کاربر  دارد. پس دور از انتظار نیست که با در نظر گرفتن قابلیت‌های پیام رسان‌های همتای خود، سعی در برطرف کردن ضعف‌ها و کاستی‌ها داشته باشد. امکان قفل کردن با اثر انگشت، اجرای متوالی فایل‌های صوتی، و لمس سه بعدی برای استاتوس‌ها، از قابلیت های واتس اپ ۲۰۱۹ هستند که به زودی معرفی خواهند شد.

دانلود WhatsApp از آیتونز

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دانلود WhatsApp از گوگل پلی استور

قابلیت های واتس اپ ۲۰۱۹

یکی از ضعف‌های واتس اپ نسبت به حریفان خود، این بود که هر کسی با در اختیار داشتن شماره کاربران می‌توانست آنها را به هر گروهی دعوت کند. در آخرین نسخه واتس اپ این نقص برطرف شده است. شما می‌توانید تنظیمات را طوری تغییر بدهید که این امکان وجود نداشته باشد.

برای این کار، واتس اپ را باز کنید و از بالا و سمت راست صفحه علامت سه نقطه را بزنید. در منویی که باز می‌شود، گزینه settings را بزنید. سپس Account و در مرحله بعدی Privacy را انتخاب کنید. در صفحه جدیدی که باز می‌شود، Groups را بزنید. پنجره کوچکی باز می‌شود که سه گزینه در اختیار شماست: Everyone،My contacts  وNobody.

اما در نسخه‌های اتی واتس اپ که در اینده نزدیک منتشر می‌شوند، این کمپانی پا را فراتر گذاشته و امکانات چشمگیری را در نظر گرفته است:

حالت تاریک یا Dark Mode

این قابلیت که مدتی است در دست توسعه است، به زودی و در آپدیت جدید واتس اپ معرفی خواهد شد. حالت تاریک، علاوه بر این که آسیب‌های وارده به چشم را کاهش می‌دهد، در کاهش مصرف شارژ باتری نیز تاثیر به سزایی دارد؛ مخصوصاً در مورد گوشی‌هایی که به صفحه نمایش OLED مجهز هستند.

لمس سه بعدی یا ۳D Touch برای استاتوس ها

این قابلیت فقط در نسخه iOS و برای گوشی‌های آیفون طراحی شده است. به این ترتیب کاربران می‌توانند با استفاده از لمس سه بعدی گوشی، استاتوس‌های منتشر شده را ببینند؛ بدون این که کسی که استاتوس را منتشر کرده، متوجه این موضوع بشود.

احراز هویت با اثر انگشت

سیستم احراز هویت واتس اپ لایه امنیتی جدیدی است که برای حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران طراحی شده است. به این ترتیب در آینده نزدیک کاربران بعد از هر بار باز کردن این اپلیکیشن، باید هویت خود را با اثر انگشت تایید کنند. برخی کاربران در نسخه‌های قبلی از اپلیکیشن های واسطه برای ایمن سازی واتس اپ استفاده می‌کردند.

اجرای فایل های صوتی به صورت متوالی

در آینده نزدیک، کاربر می‌تواند به فایل‌های صوتی دریافت شده به صورت متوالی و بدون توقف گوش کند. بعد از اتمام یک فایل صوتی، فایل بعدی به صورت اتوماتیک باز می‌شود و نیازی نیست کاربر آن را به صورت دستی دانلود و اجرا کند.

رتبه‌بندی مخاطبان

از این قابلیت در آینده نزدیک و فقط در نسخه اندروید واتس اپ رونمایی خواهد شد. به این ترتیب اپلیکیشن به صورت خودکار، مخاطبان شما را بر اساس میزان تعاملی که با آنها دارید، رتبه‌بندی خواهد کرد.

۷ ترفند واتس اپ وب که هر کاربری باید بداند!

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *