اینترنت رایگان حجاج و تعرفه‌های مقرون به‌ صرفه ایرانسل برای زائران خانه خدا در سال ۹۸

همه شما ایرانسلی‌های عزیزی که امسال به حج مشرف می‌شوید، می‌توانید با شماره‌گیری کد #۸*۱۱۱۱* و یا استفاده ازاپلیکیشین ایرانسل‌ من از ۱۰ مگابایت اینترنت رایگان حجاج استفاده کنید.

اگر از مشترکان ایرانسل هستید که در سال ۹۸ به سفر حج مشرف می شوید، می‌توانید از ۱۰ تیرماه تا ۲۰ شهریور ماه از تعرفه‌های تخفیفی برای مکالمه و اینترنت رایگان حجاج استفاده کنید. تخفیف‌های ارائه شده برای مکالمه، بسته‌های اینترنتی و روزانه ۱۰ مگابایت اینترنت رایگان حجاج روی دو اپراتور زین و موبیلی در کشور عربستان قابل استفاده است.

تعرفه مشترکان ایرانسل، مطابق جدول زیر برای برقراری تماس به ازای دریافت تماس ۲۰۰۰ تومان، مکالمات داخلی و تماس با ایران ۳۸۰۰ تومان و ارسال پیامک ۹۰۰ تومان خواهد بود. دریافت پیامک رایگان است.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!
 سرویس رومینگ حج تعرفه جدید ایرانسل (تومان)
دریافت مکالمه ۲۰۰۰
تماس داخلی و مکالمه با ایران ۳۸۰۰
ارسال پیامک ۹۰۰
دریافت پیامک رایگان

شما مشترکان ایرانسل می‌تواننید با شماره‌گیری کد دستوری #۸*۱۱۱۱*  و یا استفاده از نرم افزار ایرانسل من پس از فعال‌سازی رومینگ بین المللی از بسته‌های روزانه  ۱۰ مگابایتی اینترنت رایگان حجاج خود استفاده کنید. همچنین بسته‌های ویژه ارائه شده با شماره‌گیری کد #۲*۳*۱۱۱۱*  یا از طریق نرم افزار ایرانسل ‌من در دسترس شما قرار دارند.

ایرانسل همچنین ۵ بسته‌ ویژه ۷۵ تا ۱۰۲۴ مگابایتی، مطابق جدول زیر، برای حجاج در نظر گرفته است که از زمان فعال‌سازی این بسته‌های ویژه حج تا یک هفته برای استفاده از آن‌ها زمان دارید.

حجم (مگابایت) اعتبار (روز) تعرفه ویژه حج (تومان)
۷۵ ۷ ۲۰,۰۰۰
۱۵۰ ۷ ۴۰,۰۰۰
۳۰۰ ۷ ۷۵,۰۰۰
۶۰۰ ۷ ۱۲۰,۰۰۰
۱۰۲۴ (۱گیگابایت) ۷ ۱۸۰,۰۰۰
مصرف آزاد اینترنت (مگابایت) ۵۰۰

علاوه بر بهره‌گیری از تنظیمات دستی تلفن‌های همراه، برای فعال‌سازی رومینگ بین‌الملل ایرانسل، با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۱۱۱۱* از سیم‌کارت خود یا استفاده از نرم افزار ایرانسل من، می‌توانید سرویس رومینگ بین‌الملل خود را فعال کنید. در کشور عربستان نسل چهارم اینترنت همراه ۴G  در دسترس شما کاربران ایرانسل قرار دارد.

همچنین این امکان برای شما فراهم شده است که در صورت بروز مشکل و یا درخواست راهنمایی، با شماره‌گیری شماره ۰۰۹۸۹۳۷۷۱۱۰۰۰۰ یا استفاده از خدمات گفت‌وگوی آنلاین با کارشناسان از طریق وبسایت ایرانسل، نرم افزار ایرانسل من و ارسال ایمیل به نشانی الکترونیکی haj@mtnirancell.ir با مرکز پشتیبانی اختصاصی ایرانسل به صورت ۲۴ ساعته در تماس باشید.

علاوه بر این، ایرانسل با اعزام نمایندگان و کارشناسان خود به شهرهای مکه مکرمه و مدینه منوره و استقرار در بعثه مقام معظم رهبری، برای پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات شما زائران گرامی در ایام حج آماده خدمت‌رسانی است.
همراه اول هم برای زائران خانه خدا در سال ۹۸ کمپین ویژه‌ای طراحی کرده است:

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *