آموزش کامل و سریع حذف آهنگ پیشواز ایرانسل

حذف آهنگ پیشواز ایرانسل
حذف آهنگ پیشواز ایرانسل یا لغو آهنگ پیشواز ایرانسل بسیار آسان است. ساده‌ترین راه این است که کد آهنگ را به یاد داشته باشید اما نگران نباشید. حتی اگر کد را هم فراموش کرده باشید باز هم راهکاری برای شما داریم. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. 

روش به دست آوردن کد آهنگ پیشواز ایرانسل

 اگر کد آهنگ را در اختیار ندارید، برای پیدا کردن و حذف یک آهنگ به خصوص از سرویس پیشواز ابتدا باید کد آهنگ فعال شده فعلی را پیدا کنید. شما باید کد دستوری #۲*۷۷۷* شماره گیری کنید و پیغام ظاهر شده را OK یا YES کنید تا پس از مدتی پیامی برای شما ارسال شود که حاوی کد آهنگ پیشواز شما است.

حذف آهنگ پیشواز ایرانسل با داشتن کد آهنگ

اگر کدآهنگ پیشواز ایرانسل خود را دارید، می‌توانید یکی از روش‌های زیر را برای حذف اهنگ پیشواز انتخاب کنید؛ 

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

۱- کد دستوری حذف آهنگ پیشواز ایرانسل 

در صورتی که کد آهنگ پیشواز خود را دارید، فقط کافیست به صورت زیر کد را جای‌گذاری و سپس شماره‌گیری کنید:

*۷۷۷*۵*کد آهنگ پیشواز شما#OK

۲- لغو آهنگ پیشواز ایرانسل با ارسال پیامک

علاوه بر روش بالا می‌توانید در گوشی یک پیام جدید ایجاد سپس ابتدا عبارت HZ را تایپ و بعد از آن کد آهنگ را وارد و به شماره ۷۵۷۵ اس ام اس کنید، یعنی اگر کد آهنگ شما ۳۲۰۳۲ بود باید آن را به شکل زیر وارد کنید و سپس SMS را ارسال کنید (دقت کنید که باید اعداد را انگلیسی تایپ کنید)

HZ32032

در بعضی مواقع نیاز است بین عبارت HZ و عدد یک فاصله قرار دهید. پس اگر به صورت بالا حذف آهنگ پیشواز انجام نشد، کد را به شکل زیر اس ام اس کنید:

HZ 32032

۳- غیرفعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل با ۷۷۱۰۰

علاوه بر روش پیامکی که برای حذف پیشواز ایرانسل گفته شد،‌ شما می‌توانید کد آهنگ خود را به شماره ۷۷۱۰۰ اضافه کنید و یک پیام خالی به آن شماره ارسال کنید تا سرویس پیشواز ایرنسل برای شما قطع شود، به طور مثال اگر کد آهنگ شما ۳۲۰۳۲ بود باید پیام خالی را به شماره زیر ارسال کنید:

۷۷۱۰۰۳۲۰۳۲

غیرفعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل بدون داشتن کد آهنگ

اگر کد آهنگ پیشواز را در اختیار ندارید، برای غیرفعال کردن و لغو کلی سرویس پیشواز ایرانسل می‌توانید به دو روش عمل کنید؛

۱- فقط کافیست حروف ENS را به شماره ۷۵۷۵ پیامک کنید تا به طور کلی حذف چند آهنگی پیشواز ایرانسل انجام شود.

۲- در روش دوم می‌توانید وارد سایت ایرانسل شوید و پس از ورود به بخش سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل و وارد شدن به حساب کاربری، تغییرات مورد نیاز را انجام بدهید. 

 

 

 

 

 

 

 

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *