شماره همسان رایتل : نحوه گرفتن سیم کارت رایتل با شماره مشابه شماره فعلی شما

در طرح شماره همسان رایتل ، امکان خرید شماره دائمی همسان (مشابه) سیم‌کارت دائمی اپراتورهای دیگر برای مشترکان فراهم شده است. با شرکت در این طرح، دارندگان پیش شماره‌های مختلف سیم‌کارت دائمی همراه اول، ایرانسل و شاتل موبایل، می‌توانند با همان شماره خود، اما با پیش‌شماره ۰۹۲۰، سیم کارت رایتل بگیرند و از امکانات آن بهره‌مند شوند.

از رایتل 20 بگیرید

از رایتل ۲۰ بگیرید!

اگر متقاضی خرید سیم کارت دائمی رایتل با یکی از شماره های فعلی خود در اپراتورهای دیگر هستید، می توانید یک سیم‌کارت با پیش شماره خوش آهنگ ۰۹۲۰ به‌همراه هدایای آغازین خریداری کنید. مشخصات هدایای آغازین سیم کارت‌های طرح شماره همسان رایتل یا همان «از رایتل ۲۰ بگیرید» به شرح زیر است:

خدماتحجممهلت استفاده
اینترنت۱ گیگابایت۱ دوره ۳۰ روزه
تماس صوتی رایتلی۱۰۰۰ دقیقه۱ دوره ۳۰ روزه

یعنی شما پس از خرید سیم کارت در طرح شماره همسان رایتل، بدون پرداخت هزینه اضافی، یک گیگابایت اینترنت و ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه رایگان دارید که به مدت ۳۰ روز اعتبار دارند.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

در شماره همسان رایتل برای متقاضیان خرید سیم‌کارت دائمی ۷۵ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است. یعنی فقط با پرداخت پرداخت ۳۰ هزار تومان به جای ۱۲۰ هزار تومان (بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده) سیم‌کارت دائمی رایتل مشابه شماره سیم‌کارت فعلی برای شما صادر خواهد شد. سقف اعتبار این نوع سیم‌کارت، ۳۰ هزار تومان در هر دوره صورت‌حساب است.

اگر از مشترکان سیم کارت دائمی سایر اپراتورها هستید و می خواهید از مزایای سیم‌کارت دائمی رایتل هم بهره مند شوید، می‌توانید شماره مشابه سیم‌کارت فعلی خود را با پیش شماره ۰۹۲۰ دریافت کنید و از امتیازهای زیر بهره‌مند شوید:

  • پوشش سراسری
  • اینترنت پرسرعت همراه
  • پایین‌ترین تعرفه خدمات در کشور
  • بسته‌های جذاب و متنوع متناسب با نیاز هر مشترک

نحوه خرید سیم‌کارت رایتل با شماره همسان سیم‌کارت فعالی شما

شماره همسان رایتل

برای خرید سیم‌کارت دائمی در طرح شماره همسان رایتل می‌توانید با مراجعه به صفحه ثبت نام و خرید سیم کارت، طرح شماره همسان و فروشگاه‌های رایتل درخواست خود را برای دریافت شماره دائمی رایتل (۰۹۲۰) مشابه شماره سیم‌کارت دائمی خود ثبت کنید.

قبل از شروع ثبت‌نام، باید شماره سیم کارت فعلی خود را وارد کنید تا موجود بودن آن بررسی شود. در صورتی که شماره شما قبلاً ثبت نشده باشد، پیامکی از سوی رایتل به شماره‌ای که اعلام کرده اید، ارسال می‌شود. این پیامک حاوی یک کد اعتبارسنجی است. در این مرحله، کد اعتبارسنجی را در سایت وارد می‌کنید و در مراحل بعدی، امکان ثبت نام و خرید شماره سیم‌کارت دائمی رایتل مشابه شماره سیم‌کارت دائمی فعلی خود را خواهید داشت.

پس از خرید سیم کارت دائمی در طرح شماره همسان رایتل ، اگر مایل باشید، می‌توانید با پرداخت مبلغ ۹۰۰,۰۰۰ ریال (بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده) به عنوان تفاوت بهای قیمت سیم‌کارت طرح حاضر با قیمت مصوب (۱,۲۰۰,۰۰۰ ریال) به علاوه پرداخت تمامی بدهی ها در زمان درخواست، می توانید از طرح ترابرد نیز استفاده کنید.

ثبت نام و خرید شماره همسان رایتل

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *