سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول در عربستان آنتن می‌دهد

ایتنا (itna.ir) – با انعقاد قرارداد میان همراه اول و اپراتور زین(Zain) عربستان، از این پس سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول نیز در عربستان آنتن می دهد.

به گزارش رسیده از روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، عباس لطفعلیان مدیرکل روابط بین اپراتورهای همراه اول اعلام کرد: با قرارداد منعقد شده میان همراه اول و اپراتور زین(Zain) عربستان، مشترکان اعتباری هر دو اپراتور از این پس می‌توانند در کشور دیگر از مزایای یک ارتباط بین‌المللی استفاده کنند.

لطفعلیان با اشاره به اینکه این قرارداد دوطرفه است، اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک قرارداد رومینگ سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول با دو اپراتور دیگر عربستان یعنی الاتحاد و الجوال نیز منعقد گردد. وی گفت: نرخ رومینگ سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول در کشور عربستان در حال حاضر با نرخ رومینگ سیم‌کارت‌های دائمی برابر است، یعنی نرخ تماس‌های دریافتی در دقیقه ۱۶۷ تومان، تماس با ایران ۲۷۶۳ تومان، تماس داخلی در عربستان ۹۸۷ تومان و نرخ ارسال پیامک ۴۵۱ تومان می‌باشد.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

لطفعلیان در ادامه از انعقاد قرارداد رومینگ سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول با اپراتورهای کشورهای پرترافیک خبر داد و گفت: برقراری این سرویس به زودی در کشورهای عراق، سوریه، ترکیه و امارات امکان‌پذیر خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به اینکه شارژینگ سیم‌کارت‌های اعتباری بصورت آنلاین انجام می‌شود، به مشترکان توصیه کرد به منظور مدیریت بهتر هزینه‌های رومینگ بین‌الملل، در سفرهای خارجی از سیم‌کارت‌های اعتباری استفاده کنند.

وی افزود: مشترکین می‌توانند قبل از سفر حج به میزان مورد نیاز نسبت به تهیه شارژ تلفن همراه خود اقدام نمایند و چنانچه در طول سفر نیاز به شارژ مجدد داشته باشند این نیاز را از طریق اینترنت (top up) و یا از طریق بستگان خود در ایران برطرف کنند.

پی نوشت: هنگامی که در خارج از کشور نیاز به شارژ اعتبار سیمکارت خود دارید، بهترین راه استفاده از سامانه‌های آنلاینی چون کارتی (carti.ir) است.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

یک دیدگاه برای «سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول در عربستان آنتن می‌دهد»

  1. با سلام،
    امیدوارم به مکه مشرف شیم و از سامانه شما شارژ خریداری کنیم. من نمیدونستم این مطلب رو، ممنون از اطلاع رسانی تون!
    پیروز و پولدار باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *