طرح اینترنت رنگ باران شرکت مخابرات: ۱۰۸ گیگابایت اینترنت تنها صد و پنجاه هزار تومان!

طرح اینترنت رنگ باران شرکت مخابرات

شرکت مخابرات ایران، سرویس‌های جدید طرح اینترنت رنگ باران را با بسته‌های متنوع به صورت پس پرداخت یا پیش پرداخت تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه و تا ۱۰۸ گیگابایت حجم و امکانات ویژه را برای مشتریان اینترنت پرسرعت ارائه می‌کند.

سرویس رنگ باران یک و دو، بسته‌های صبح گاهی و عصرگاهی شامل این طرح‌ها هستند. در این سرویس‌ها، سرعت یک تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه به صورت پیش‌پرداخت یا پس‌پرداخت ماهیانه با حجم‌های متنوع در نظر گرفته شده است.

طرح اینترنت رنگ باران

طرح اینترنت رنگ باران پیش پرداخت ۱

با انتخاب طرح اینترنت رنگ باران پیش پرداخت ۱ می‌توانید اینترنت با سرعت ۱ تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه دریافت کنید و در مجموع شش ماه قرارداد خود از ۳۰ گیگابایت دانلود نامحدود، ۶۰ گیگابایت دانلود در ساعات ۷ تا ۱۱ صبح و همچنین ۱۸ گیگابایت دانلود در ساعات ۲ تا ۷ صبح استفاده نمایید. مدت قرارداد در این طرح ۶۶ ماهه است و پرداخت به صورت پیش پرداخت خواهد بود.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

طرح اینترنت رنگ باران پس پرداخت ۱

با انتخاب سرویس رنگ باران پس پرداخت یک می‌توانید اینترنت سرعت ۱ تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه دریافت کنید و در هر ماه از مجموع شش ماه قرارداد خود از ۵ گیگابایت دانلود نامحدود در ساعات شبانه روز، ۱۰ گیگابایت دانلود در ساعات ۷ تا ۱۱ صبح و همچنین ۳ گیگابایت دانلود در ساعات ۲ تا ۷ صبح استفاده نمایید. مدت قرارداد در این طرح ۶ ماهه است و پرداخت به صورت پس پرداخت و در صورت حساب دوره‌ای تلفن ثابت محاسبه می‌شود.

طرح اینترنت رنگ باران پیش پرداخت ۲

با انتخاب سرویس رنگ باران پیش پرداخت ۲ می‌توانید اینترنت با سرعت ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه دریافت نمایید و در مجموع شش ماه قرارداد خود از ۶ گیگابایت دانلود نامحدود در ساعات شبانه روز استفاده کنید. مدت قرارداد در این طرح ۶ ماهه است و پرداخت شما به صورت پیش پرداخت خواهد بود.

طرح اینترنت رنگ باران پس پرداخت ۲

با انتخاب سرویس رنگ باران پس پرداخت دو می‌توانید اینترنت با سرعت ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه دریافت نمایید و در هر ماه از مجموع شش ماه قرارداد خود از ۱ گیگابایت دانلود نامحدود استفاده نمایید.

شرایط و ضوابط طرح اینترنت رنگ باران

مدت قرارداد در این طرح ۶ ماهه است و پرداخت شما به صورت پس پرداخت و در صورت حساب دوره‌ای تلفن ثابت محاسبه می‌شود. همچنین بسته صبحگاهی تا ۱۲۰ گیگابایت و حجم بسته عصرگاهی تا ۸۰ گیگابایت و بسته صبح و عصر تا ۲۰۰ گیگابایت با شرایط ویژه در اختیار مشتریان مخابرات ایران است.

حجم اضافه مشترکان پس پرداختی که اقدام به خرید بسته‌های حجم اضافه ننمایند، به صورت استاندارد براساس جدول زیر می‌باشد:

حجم اضافه مشترکان پس پرداختی
میزان مصرف (گیگابایت)هزینه هر گیگابایت (تومان)
بیشتر از ۱ و کمتر یا مساوی ۳۳۰۰۰
بیشتر از ۳ و کمتر یا مساوی ۱۰۲۰۰
بیشتر از ۱۰ و کمتر یا مساوی ۳۰۱۸۰۰
بیشتر از ۳۰۱۵۰۰

درصورتی که سه گیگابایت حجم اضافه مصرف کرده باشید میزان هزینه شما برابر با ستون اول ( ۳*۳۰۰۰=۹۰۰۰ تومان ) خواهد بود. درصورتی که ۱۰ گیگابایت مصرف کرده باشید سه گیگابایت از پله اول (۳*۳۰۰۰=۹۰۰۰ تومان) و هفت گیگابایت از پله دوم ( ۷*۲۲۰۰=۱۵.۴۰۰ تومان ) که جمعاً ۲۴.۴۰۰ تومان برای کل حجم اضافه مصرف شده به حساب پرداختی شما در قبض تلفن اضافه می‌شود.

مشتریان شرکت مخابرات ایران به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد بسته‌های رنگ باران و کسب و کار می‌توانند به پرتال تجاری شرکت مخابرات ایران مراجعه کرده و یا از طریق تماس با شماره ۲۰۲۰ اطلاعات تکمیلی را کسب نمایند.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!