آموزش تغییر تم در گوشی شیائومی

کاربران گوشی های شیائومی ممکن است بخواهند طرح آیکون ها، والپیپرها، قفل صفحه و سایر المان های بصری در سیستم MIUI خود  را تغییر بدهند.بهترین گزینه برای یک تغییر اساسی در ظاهر گوشی، تغییر تم آن است که باعث می شود تا کل رابط کاربری دستخوش تغییر شده و شاهد عوض شدن تمامی عناصر بصری در گوشی باشیم. اگر دوست دارید تا یک تغییر اساسی در ظاهر سیستم عامل خود بدهید، همین حالا می توانید با تغییر تم گوشی شیائومی خود به این مهم دست پیدا کنید.

برای تغییر تم در گوشی های شیائومی شما می توانید از چند روش این کار را انجام بدهید. در ادامه تمامی روش های ممکن را بررسی خواهیم کرد. پس برای آموزش تغییر تم در گوشی شیائومی با ما همراه باشید. در این مطلب روش های تغییر تم در گوشی شیائومی را بررسی کرده و در صورت وجود مشکل، تکنیکی برای حل مشکل تم در گوشی های شیائومی را نیز ارائه خواهیم داد

تغییر تم گوشی شیائومی

تغییر تم در گوشی شیائومی

در سیستم MIUI گوشی های شیائومی برای تغییر تم کار سختی در پیش رو نخواهید داشت. شما در وهله اول باید به دنبال اپلیکیشن Themes بگردید که این اپلیکیشن به صورت پیش فرض بر روی گوشی شما نصب شده است. در ادامه مراحل زیر را دنبال نمایید:

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!
  • در صورتی که سیستم عامل اندروید شما MIUI جدیدتری است، کافیست به بخش Settings گوشی شیائومی خود بروید و در اینجا به دنبال گزینه Themes بگردید.

 

  • با توجه به شکل بالا با انتخاب این گزینه اپلیکیشن Themes برای شما باز می شود تا بتوانید تم های مورد نظر خود را از آن دانلود کرده و بر روی گوشی خود اعمال کنید.

 

انتخاب تم برای گوشی شیائومی

  • در داخل این اپلیکیشن می توانید با لیست بلند و بالایی از تم های موجود مواجه شوید، تم موردنظر خود را پیدا کنید و بعد در پایین صفحه بر روی گزینه Download بزنید تا فرآیند دانلود تم انجام شود و پس از اتمام کار بر روی گزینه Apply بزنید تا تم شما اعمال شود.

 

نحوه تغییر تم گوشی شیائومی

استفاده از تم های دانلود

شما می توانید از طریق اینترنت برای گوشی شیائومی خود تم های مختلفی را دانلود کنید. برای آن که بتوانید از تم های دانلود استفاده کنید، کافی است به سراغ اپلیکیشن Themes بروید. برای این کار:

  • بر روی گزینه Local بزنید تا تمامی تم های دانلود در گوشی شما به نمایش در بیاید. تم را که علاقه دارید از آن استفاده کنید را پیدا کرده و بر روی آن بزنید. در صفحه Theme Details بر روی Apply بزنید تا تم دانلودی شما بر روی گوشی اعمال شود.

حل مشکل تم در گوشی های شیائومی

ممکن است به دلیل منطقه ای که در آن هستید نتوانید به درستی به بخش Themes دسترسی پیدا کنید و تم های مورد علاقه خود را دانلود و اعمال کنید. برای حل این مشکل کافی است:

  • ابتدا به بخش Settings گوشی شیائومی خود بروید.
  • سپس مطابق شکل زیر بر روی بخش Additional Settings بزنید تا تنظیمات اضافه گوشی برای شما به نمایش در بیاید.

 

  • در ادامه در منوی باز شده گزینه Region را مشاهده خواهید کرد که منطقه شما را نمایش می دهد، به صورت پیش فرض به دلیل موقعیت فعلی شما در قسمت Region کلمه Iran را مشاهده می کنید که همین مسئله باعث وجود برخی محدودیت ها می شود.
  • سپس مطابق تصویر زیر بر روی گزینه Region بزنید و کشوری را به جز ایران انتخاب کنید.

 

  • و در پایان پس از تغییر منطقه، تنظیمات گوشی را بسته و دوباره وارد Settings شوید، مشاهده خواهید کرد که گزینه تم به بخش تنظیمات اضافه شده است و شما می توانید به راحتی تم گوشی شیائومی خود را تغییر بدهید.
ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

۱۶ دیدگاه برای «آموزش تغییر تم در گوشی شیائومی»

  1. نگاه بزنین روی منطقه یک بار بکنینش هند بعد برید میاره هرچقدر میخواید دانلود کنید بعد بزنین روی منطقه این دفعه ایران بعدش دیگه میتونید برید روی تم و اون تم های که دانلود کردی د رو بزارید تمام

    • فونت گوشی رو میگی؟

      اگ خواستی عوضش کنید باید بری منطقه رو از ایران بزاری رو هند بعد بری تو تم و انتخاب کنی
      اوکی میشه

    • ببخشید من یک تم روی گوشی ام گذاشتم بیشتر آیکون برنامه ها به شکل آیکون خوده تم میشه ولی آیکون برنامه های مثل تلفن و مخاطبین و پیام و اینترنت هیچ تغییر نمیکنه میشه راهنمایی کنید لطفا مدل گوشی من شیائومی ردمی نوت۹ هستش واقعا ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *