استیکر Support Small اینستاگرام چیست؟ راهی برای حمایت از کسب و کارهای کوچک

با شیوع کرونا، و تعطیلی‌های گسترده، کسب و کارهای زیادی آسیب دیده اند. حال اینستاگرام با عرضه یک استیکر جدید با عنوان Support Small قصد حمایت از این کسب و کارهای کوچک را دارد. با شیوع ویروس کرونا، اینستاگرام قبلا استیکر خانه بمانیم را عرضه کرده بود.

استیکر Support Small اینستاگرام برای حمایت از کسب و کارهای کوچک

چگونه از استیکر Support Small اینستاگرام در استوری‌های خود استفاده کنیم؟

استفاده از استیکر Support Small‌ نیز به سادگی استفاده از دیگر استیکرهای اینستاگرام است. پس از این که عکس خود را انتخاب کردید، یا به کمک مود Create اینستاگرام آن را ایجاد کردید، دکمه Next را بزنید. حال از قسمت استیکرها، استیکر Support Small را که حاوی یک زنبیل خرید است، انتخاب کنید. اکنون شما می‌توانید یک پیج مربوط به یک کسب و کار کوچک را در این استوری خود منشن کنید. این استیکر به همراه نام آن صفحه اینستاگرام و چند تصویر از آن صفحه، بر روی استوری شما نقش خواهد بست و می‌توانید آن را منتشر کنید و یا برای دوستان خود دایرکت کنید.

نحوه اضافه کردن استیکر support small‌ به استوری اینستاگرام

زمانی شما از صفحه یک کسب و کار کوچک حمایت می‌کنید، آن پیج نیز می‌تواند با بازنشر استوری شما، از این کار شما تشکر کند.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

نکته مهم درباره این استیکر این است که آن را برای هدف واقعی آن،‌ یعنی حمایت از کسب و کارهای کوچک استفاده کنیم و با استفاده مکرر، باعث از بین رفتن کاربرد واقعی آن نشویم.

استوری‌های دارای استیکر Support Small کجا دیده می‌شوند؟

همان طور که شاید متوجه شده باشید، همانند استیکر Stay Home که یک بخش مجزا در استوری‌ها داشت. استیکر حمایت از کوچک نیز یک بخش مجزا در استوری‌ها به خود اختصاص داده. اگر به بخش دیدن استوری‌های در صفحه اصلی اپلیکیشن اینستاگرام بروید، سری استوری‌های Support Small که دوستانتان به اشتراک گذاشته اند، یک یک برای شما نمایش داده خواهند شد.

با شیوع ویروس کرونا، اینستاگرام بخشی را برای حمایت از کسب و کارهای اینترنتی اختصاص داده که صفحات کاری اینستاگرم می‌توانند آن را تحت عنوان Bussiness Resources در پروفایل خود ببینند. به علاوه، اینستاگرام بخشی در نسخه تحت وب خود نیز برای کمک به کسب و کارها در زمان شیوع کووید-۱۹ راه‌اندازی کرده که از اینجا می‌توانید آن را ببینید.

به عنوان مثال، یوتایپ یک کسب و کار کوچک در زمینه آموزش تایپ ده انگشتی است. شما می‌توانید صفحه اینستاگرام یوتایپ را از طریقی که گفته شد، حمایت کنید.

نظرتان درباره این استیکر چیست؟ آیا از آن استفاده می‌کنید؟

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

۳ دیدگاه برای «استیکر Support Small اینستاگرام چیست؟ راهی برای حمایت از کسب و کارهای کوچک»

  1. سلام
    پیج من بیزنسی
    ولی وقتی دوستانم یا خودم میخوام اززابن قابلیت ایتفاده کنیم برای پیجم
    سه تا عکسی که باید بیاد نمیاد و فقط اسم پیجم منشن میشه
    مشکل از کجاست
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  2. سلام…من نمیتونم از این استیکر استفاده کنم…اسم پیجم را وقتی میخوام منشن کنم نمیاره!!!و پیجم هم بیزینس هست…ممنون میشم راهنمایی کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *