با سرویس اطلاعات شهری ایرانسل نزدیک‌ترین رستوران‌ها یا مرکز خدماتی را پیدا کنید

دارید با دوستان‌تان در یکی از خیابان‌های شهر قدم می‌زنید و گرسنه‌ هم هستید و آن اطراف را هم به خوبی نمی‌شناسید. نزدیک‌ترین رستوران به خودتان را چطور پیدا می‌کنید؟ از ساکنان آن محله می‌پرسید؟ همین‌طور به راه خود ادامه می‌دهید تا بالاخره به‌طور اتفاقی جایی را پیدا کنید؟ یا شاید هم بعد از کمی جستجو، به کلی بی‌خیال غذا خوردن و گرسنگی شوید!

اطلاعات شهری ایرانسل
با استفاده از سرویس اطلاعات شهری ایرانسل، شما می‌توانید نشانی و نقشه نزدیک‌ترین رستوران یا مرکز خدماتی را در تلفن همراه خود دریافت کنید.

 سرویس «اطلاعات شهری ایرانسل» این مشکل را به سادگی حل کرده است. با استفاده سرویس اطلاعات شهری ایرانسل شما می‌توانید به سادگی و به سرعت، نزدیک‌ترین مراکز ارائه خدمات ایرانسل و یا موارد دیگر مانند رستوران‌ها را جستجو کرده و نشانی و حتی موقعیت آن‌ها را بر روی نقشه دریافت کنید. اکنون در مرحله نخست راه‌اندازی این خدمات، نشانی و موقعیت رستوران‌ها در تهران و نمایندگی‌های ایرانسل در سراسر کشور در دسترس شما قرار دارد، که البته به زودی نشانی تمامی بانک‌ها، بیمارستان‌ها، سینماها و دیگر مراکز خدماتی در سراسر کشور نیز به این فهرست اضافه خواهد شد. صاحبان کسب و کارها نیز به زودی می‌توانند نسبت به ثبت نقاط تجاری و اداری خود جهت معرفی به مشترکان علاقه‌مند به استفاده از این خدمات اقدام کنند و به این ترتیب علاوه بر معرفی و تبلیغ محصولات خود، تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه خود را نیز به سهولت به اطلاع مشترکان برسانند.

سرویس اطلاعات شهری ایرانسل بر مبنای عرضه اطلاعات مورد نیاز شما بر اساس موقعیت جغرافیایی‌تان تهیه شده و شما می‌توانید با شماره‌گیری کد دستوری *۸۹۸*۸# (از چپ به راست) علاوه بر پیدا کردن نزدیک‌ترین مرکز ارائه خدمات ایرانسل، به سادگی و بدون نیاز به نصب هیچ‌گونه نرم‌افزار یا تلفن همراه خاص، نشانی و موقعیت رستوران‌های اطراف خود را از طریق پیامک و یا پیام چندرسانه‌ای دریافت کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

برای استفاده از سرویس اطلاعات شهری، شما باید نخست به صورت رایگان با شماره‌گیری کُد *۸۹۸*۸# در سرویس «نمای دوستان» ثبت نام کرده و سپس با استفاده از همین کد، از این سرویس استفاده کنید. در ضمن، یادتان باشد که هزینه دریافت نشانی از طریق پیامک ۳۰ تومان و هزینه دریافت نقشه از طریق پیام چندرسانه‌ای ۶۰ تومان است.

وقت طلا است! پس می‌توانید امیدوار باشید که با استفاده از این سرویس، دیگر وقت‌تان برای جستجوی آدرس رستوران‌ها و فروشگاه‌ها و مراکز خدماتی مورد نظرتان تلف نمی‌شود. امتحانش هم که مجانی است…

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *